حسین بادامکی درمورد دیدار پدیده و استقلال می‌گوید: مردم مشهد باید جایگاه حساس پدیده را درک کنند و در دیدار با استقلال از این تیم حمایت کنند.

مردم مشهد جایگاه حساس پدیده را درک کنند
به گزارش قدس آنلاین ؛ حسین بادامکی، در خصوص دیدار حساس دو تیم پدیده شهرخودرو و استقلال تهران در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: پدیده و استقلال جزو تیم‌های خوب لیگ امسال هستند. امیدوارم پدیده بتواند از شرایط میزبانی‌اش استفاده کند، به شرطی که هواداران مشهدی پدیده را تنها نگذارند.
وی افزود: مردم مشهد باید جایگاه کنونی و حساس پدیده را درک کنند، چرا که تنها نماینده استان به کمک هوادارانش نیاز دارد. امیدوارم به شکلی نباشد که بیش از نیمی از استادیوم به نفع استقلال باشد. انشاالله مردم مشهد از تیم شهرشان حمایت کنند تا پدیده بتواند با یک بازی خوب، سه امتیاز این دیدار را از آن خود کند.
بازیکن سابق تیم پدیده مشهد تاکید کرد: استادیوم امام رضا (ع) به هر شکلی پر خواهد شد، اما چگونه پر شدن آن مهم است. اینکه مردم مشهد در این شرایط بخواهند استقلال را تشویق کنند، درست نیست. پدیده نماینده خراسان است. اگر پیروز شود و بتواند سهمیه آسیایی کسب کند، سال آینده لذتش برای مشهدی‌ها خواهد بود. فکر می‌کنم حتی هوادارانی که استقلالی هستند در این بازی حتما باید برای تشویق پدیده به استادیوم بروند، چرا که پدیده به حمایت تمام مشهدی‌ها نیاز دارد. امیدوارم 90 درصد ظرفیت استادیوم سرخ پوش شود.
بادامکی در ادامه خاطرنشان کرد: استقلال در کل، تیم و بازیکنان خیلی خوبی دارد. شاید در نیم فصل نخست شرایط مساعدی نداشتد، اما از ابتدای نیم فصل دوم، با اضافه کردن چند بازیکن خارجی فوتبال خوب و متفاوتی به نمایش می‌گذارند. استقلال مهره‌های زیادی در ترکیبش دارد که اجازه پیاده کردن هر گونه تاکتیکی را به سرمربی می‌دهد. در سوی مقابل پدیده نیز از ابتدای فصل فوتبال زیبایی به نمایش می‌گذارد و تمام بازیکنانش کنار یکدیگر به خوبی هماهنگ شده‌اند. با توجه به این که هر دو تیم به امتیازات این بازی نیاز دارند، فکر می‌کنم بازی زیبایی ببینیم. البته امیدوارم به دلیل حساسیت بالای بازی و ترس از باخت، از هر دو تیم بازی محتاطانه‌ای شاهد نباشیم.
وی با اشاره به هماهنگی بالای بازیکنان پدیده عنوان کرد: پدیده در فصل جاری به معنای واقی یک "تیم" بوده است. بازیکنان در درون تیم با کمک یکدیگر چنین نتایجی را رقم زده‌اند. این پوئن مثبتی برای پدیده بوده که توانسته روند مثبت نیم فصل نخستش را ادامه دهد. اما استقلال در نیم فصل دوم با اضافه شدن چند بازیکن خارجی تغییرات مثبتی در تیمش ایجاد کرد.
بادامکی به فشردگی بازی‌ها و تمرینات این روزهای تیم استقلال اشاره کرد و گفت: درست است استقلال بازی‌های فشرده زیادی داشته است، اما استقلال مهره‌های  زیادی در تیمش دارد که می‌تواند از بازیکنانی که کمتر بازی کرده‌اند، استفاده کند. پدیده باید از وضعیت حال حاضر استقلال و بازی‌های فشرده این تیم استفاده کند.
وی افزود: استقلال جام حذفی را از دست داده است و روزنه‌های امید برای صعود از گروهش در لیگ قهرمانان آسیا نیز کمرنگ شده است. تنها جامی که برایشان باقیمانده، فقط لیگ برتر است قطعا در بازی‌های باقیمانده با انگیزه و قدرت بیشتری شرکت خواهند کرد تا شانس‌شان را برای قهرمانی تا روزهای انتهایی لیگ حفظ کنند. استقلال مقابل پدیده بازی سختی خواهد داشت و به راحتی نمی‌تواند از پدیده امتیاز بگیرد.
بازیکن سابق پدیده تصریح کرد: پدیده رقیبان سرسختی در جدول دارد. رقبای پدیده برای کسب سهمیه آسیایی از نظر مالی و تعداد بازیکن دست‌شان باز تر است، اما پدیده باید تمام تلاشش را تا روز انتهایی لیگ انجام دهد و با انگیزه بیشتری در تمام بازی‌ها ظاهر شود.
منبع : ایسنا
انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.