خراسان شمالی-مجید الهی راد گفت: کمیته امداد استان ۴۵ هزار و ۲۰۶ خانوار مددجو تحت حمایت دارد که از این تعداد ۱۷ هزار و ۵۰۰ خانوار شهری و مابقی روستایی هستند.

انتقال بیمه هیچ هزینه‌ای برای مددجویان کمیته امداد ندارد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل کمیته امداد خراسان شمالی، مجیدالهی راد مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی در دیدار با مدیرکل بیمه سلامت گفت: انتقال بیمه مددجویان به بیمه سلامت هیچ هزینه‌ای برای مددجویان ندارد.

وی با تأکید بر انجام کار تخصصی در حوزه مددجویان و رعایت حفظ شان آن‌ها افزود: انجام خدمات مددجویان توسط حوزه تخصصی می‌تواند در فرآیند خدمت‌رسانی متناسب با شأن و عزت مددجو مؤثر باشد.

وی در ادامه گفت: این نهاد ۴۵ هزار و ۲۰۶ خانوار مددجو تحت حمایت دارد که از این تعداد ۱۷ هزار و ۵۰۰ خانوار شهری و مابقی روستایی هستند.

الهی راد بابیان اینکه مددجویان شهری این استان زیرپوشش ۲۱ پزشک خانوار هستند، بیان کرد: تمامی خدمات درمانی به مددجویان به‌صورت کامل ارائه می‌شود و همچنین از بیمه تکمیلی نیز بهره‌مند می‌شوند.

وی کرد: بیماران سخت علاج نیز هیچ نگرانی نداشته باشند چراکه تمامی خدمات آنان رایگان است.

محسن رعنایی مدیرکل بیمه سلامت نیز در این دیدار ضمن تقدیر از خدمات ارزنده کمیته امداد استان خراسان شمالی بیان کرد: امسال با هماهنگی‌هایی که انجام شد این افتخار نصیب ما شد که خدمات درمانی مددجویان بیمه پایه در شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر به بیمه سلامت واگذار شود.

وی افزود: هم‌اکنون مددجویان شهرهای بالای ۲۰ هزار نفر این استان که شامل بجنورد، اسفراین، شیروان و آشخانه است مشمول این طرح هستند.

وی گفت: گروه بیماران خاص تحت حمایت این نهاد حمایتی نیز بدون هیچ مشکلی زیرپوشش خدمات بیمه سلامت قرار گرفتند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.