معــاون امور فضای مجازی دادستان کل کشور گفت:پایگاه اینترنتی شرکت تلفیق هنر به دلیل نداشتن مجوز بازاریابی شبکه‌ای و فقدان جواز کسب مربوط از اتحادیه کسب و کارهای اینترنتی، با اعمال مواد ۲۷ و ۸۷ قانون نظام صنفی فیلتر شد.

فیلترینگ پایگاه اینترنتی شرکت تلفیق هنر

عقیل رحمانی/

معــاون امور فضای مجازی دادستان کل کشور گفت:پایگاه اینترنتی شرکت تلفیق هنر به دلیل نداشتن مجوز بازاریابی شبکه‌ای و فقدان جواز کسب مربوط از اتحادیه کسب و کارهای اینترنتی، با اعمال مواد ۲۷ و ۸۷ قانون نظام صنفی فیلتر شد.

*رفع فیلتر در کار نیست مگر با دریافت مجوز لازم

دکتر جواد جاویدنیا در تشریح این خبر به قدس گفت: «مرتضوی» مدیر این شرکت بازاریابی اینترنتی که هیچ گونه مجوز فعالیتی دریافت نکرده بود با مراجعه به معاونت فضای مجازی دادستانی کل کشور ادعاهایی را در خصوص نحوه کار خود مطرح نموده و از سویی هم اعلام کرده حاضر است با پذیرش شرایط قانونی، مجوز بازاریابی شبکه‌ای را دریافت کند.

معاون امور فضای مجازی دادستانی کل کشور در پاسخ به ادعاهای مطرح شده از سوی مدیر این شرکت بازاریابی اینترنتی هم بیان داشت: بررسی تخصصی لازم در این خصوص انجام خواهد گرفت و در صورت احراز صحت ادعاهای مطرح شده و از سویی انجام تغییرات لازم در پلن بازاریابی و ارائه تضمین‌های لازم قانونی همانند سایر شرکت‌های فعال در این زمینه، حمایت لازم برای صدور مجوز این شرکت به عمل خواهد آمد.

وی تصریح کرد: اما چنانچه خلاف ادعاهای مطرح شده در بررسی‌های ما اثبات شود، فیلترینگ سایت مذکور رفع نخواهد شد و پرونده مطرح شده نیز روند قانونی خود را طی خواهد کرد.

این مقام قضایی هشداری به اعضای این شرکت بازاریابی داد و در این زمینه بیان کرد: اعضای این شرکت اعم از تولیدکنندگان و بازاریابان تا تعیین تکلیف نهایی شرکت و مشخص شدن وضعیت از ادامه فعالیت خودداری کنند. وی همچنین ادامه داد:تلاش خواهیم کرد تا هر چه سریعتر این موضوع تعیین تکلیف شود و از سوی دیگر نباید فراموش شود که مسئولیت فعالیت بدون مجوز گذشته و احتمالی بر عهده مدیران شرکت و لیدرهای اصلی آن خواهد بود.

*مصوبه شورای امنیت ملی برای نظارت بیشتر

معاون دادستان کل کشور اشاره‌ای هم به آن سوی سکه و دریافت نکردن احتمالی مجوز فعالیت شرکت بازاریابی تلفیق هنر کرد و در این رابطه هم عنوان کرد: البته مدیران شرکت در صورتی که موفق به دریافت مجوز بازاریابی شبکه‌ای نشوند، می‌توانند با تغییر پلن موجود به حالت تک سطحی و بدون پرداخت سود به سایر بازاریابان سطوح قبل، پس از دریافت جواز کسب از اتحادیه کسب و کارهای فضای مجازی به فعالیت خود ادامه دهند.

جاویدنیا در مورد مصوبه شورای عالی امنیت ملی هم گفت: به دنبال افزایش فعالیت شرکت‌های هرمی، شورای عالی امنیت ملی در یکی از جلسات مربوط مصوب کرد که نمونه‌های داخلی شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای با نظارت‌های لازم ایجاد شود؛بنابراین هرگونه فعالیت در زمینه بازاریابی شبکه‌ای بدون مجوز کمیته نظارت ممنوع و با عاملان آن در چارچوب قانون برخورد خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 10
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بهنام مقدم ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
    2 2
    با سلام وقتی این چنین خبر هایی کار می‌کنید لطف کنید وقتی رفع فیلتر هم میشه خبرشو کار کنید. آتش جهنم را برای خودمون نخریم... سایت تلفیق هنر رفع فیلتر شد.... و من الله توفیق ممنون از شما
  • فرید ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۱
    0 0
    از شما میخواهم که لطف کنین و بازی garena free fire رو از فیلترینگ خارج کنید. باتشکر