البرز - جمشید انصاری با بیان اینکه نظامی به عنوان استخدام نخبگان نداریم و چارت به کارگیری آنان نیز بر مبنای عدالت استخدامی و برای همه داوطلبان انجام می‌شود، گفت: از۲۳ میلیون نفر نیروی کار کشور حدود سه میلیون و ۸۰۰ هزار نفر در بخش عمومی مشغول به کار هستند.

نظامی به عنوان استخدام نخبگان نداریم

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، جمشید انصاری معاون رییس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور صبح امروز(شنبه)  طی بازدید از مؤسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی، اظهار کرد: سرمایه ارزشمند انسانی، اعضای هیئت علمی، کارشناسان و نیروهای متخصص از ظرفیت‌های این مؤسسه محسوب می‌شوند.

وی افزود: امکانات و تجهیزات آزمایشگاهی مؤسسه رازی و پیشینه علمی قابل‌توجه از ظرفیت‌های این مجموعه است که موجب شده تا مؤسسه ای کلیدی در حوزه تحقیقات دارویی کشور باشد.

این مسئول با بیان اینکه تقویت نیروهای انسانی در کشور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، گفت: بروزآوری امکانات و تجهیزات برای نقش‌آفرینی بی‌بدیل مؤسسه رازی و ایفای نقش مهمی که این مؤسسه در امنیت غذایی و سلامت کشور ایفا می‌کنند نیز حائز اهمیت است.

 انصاری اضافه کرد: در طول این بازدید در جریان مسائل این مرکز قرار گرفتیم و آمادگی داریم که حمایت‌های لازم به خصوص در حوزه تامین نیروی انسانی را صورت دهیم.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور با اشاره به چگونگی استفاده از ظرفیت نخبگان در کشور اشاره کرد و گفت: نظامی به عنوان استخدام نخبگان نداریم و چارت به کارگیری آنان نیز بر مبنای عدالت استخدامی برای همه داوطلبان انجام می‌شود.

انصاری گفت: نخبگان به دلایل استعداد و توانمندی‌هایی که دارند فرصت بیشتری برای جذب و به کارگیری در آزمون‌های استخدامی نصیبشان می‌شود.

این مسئول با اشاره به رشته‌های مختلف شغلی که در دولت تعریف‌شده است، گفت: پذیرش از میان فارغ‌التحصیلان دانشگاهی بر اساس برگزاری آزمون استخدامی و متناسب با نیاز کشور است.

وی در پایان گفت: استخدام اعضای هیئت‌علمی البته روند جداگانه‌ای دارد که از طریق هیئت جذب نیروهای هیئت‌ علمی در وزارتخانه‌های علوم تحقیقات و فناوری و بهداشت و درمان و آموزش انجام می‌شود که بر اساس آزمون و فرآیند رقابت برابر این پذیرش‌ها نیز برای استخدام صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نخبه سوخته ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
    0 0
    شرایط تاسف اور امروز ایران ناشی از بی توجهی مسئولین به نخبگان ایران بر خلاف همه دنیاست...