معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی مشهد گفت: اولین مدرسه مهارتی کشور در بهمن ماه سال۹۷ افتتاح شد و دو مدرسه عالی مهارتی در مشهد نیز مجوزهای تاسیس خود را دریافت کرده است.

دو مدرسه عالی مهارتی در مشهد، مجوزهای تاسیس خود را دریافت کرده است
به گزارش قدس آنلاین، اسماعیل خیرخواه، امروز در نشست خبری همایش تحلیل بازار سرمایه و نقش آن در رونق تولید در سال ۹۸  که در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری که امسال را سال رونق تولید نام‌گذاری فرمودند، دانشگاه آزاد در اولین حرکت خود سعی کرد  تا همایشی را در راستای شعار سال برگزار کند. همچنین دانشگاه با توجه به سیاست‌های کلان خود مبنی بر حرکت به سمت دانشگاه نسل سوم و چهارم فعالیت‌های گسترده‌ای را آغاز کرده است که از جمله آن می‌توان به تاسیس مدارس عالی مهارتی اشاره کرد.
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی مشهد خاطرنشان کرد: اولین مدرسه مهارتی کشور در بهمن ماه سال۹۷ افتتاح شد و دو مدرسه عالی مهارتی در مشهد نیز مجوزهای تاسیس خود را دریافت کرده است. همچنین تفاهم‌نامه‌هایی در خصوص بازار بورس و سرمایه صورت گرفته است که در مسیر حرکت اقتصادی است.
خیرخواه بیان کرد: وظیفه دانشگاه، تامین نیرو و اشتغال فارغ‌التحصیلان برای کمک به اقتصاد کشور است. این همایش‌ها مجموعه فعالیت‌هایی است که در این زمینه آغاز شده و شروعی است برای تداوم این سلسله برنامه‌ها و فعالیت‌هایی که برای سال ۹۸ برنامه‌ریزی شده است.
منبع :ایسنا
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.