سرپرست فرمانداری مشهد گفت: در آستانه دیدار تیمهای فوتبال پدیده شهرخودرو و استقلال در مشهد جهت رفاه و امنیت مردم و فوتبالدوستان تمهیدات خاص انتظامی و ترافیکی در محل ورزشگاه امام رضا(ع) این شهر در نظر گرفته شده است.

بازی استقلال و پدیده در مشهد با تمهیدات انتظامی و ترافیکی همراه است

به گزارش قدس آنلاین، حیدر خوش نیت افزود: بر اساس محدودیتهای ترافیکی اعلام شده از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی توقف خودروها در اطراف ورزشگاه ممنوع است و احتمالا تردد خودروها در ساعات پایانی و خروج تماشاگران از ورزشگاه در مسیرهای بلوار فردوسی و خیام یکطرفه خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به مسائل ترافیکی توصیه می شود ورزشدوستان با خودوری شخصی به ورزشگاه مراجعه نکنند. برای بازگشت تماشاچیان دیدار فوتبال عصر امروز ۱۲۰ دستگاه اتوبوس در نظر گرفته شده است.

سرپرست فرمانداری مشهد به گنجایش ۲۲ هزار نفری ورزشگاه امام رضا(ع) اشاره و بیان کرد: همه بلیتهای دیدار امروز به فروش رفته لذا توصیه می شود فوتبالدوستان از طریق تلویزیون آن را تماشا کنند، قطعا ورود به ورزشگاه تنها با داشتن بلیت ممکن خواهد بود.

وی به نشست کمیته امنیتی انتظامی مسابقات ورزشی در فرمانداری مشهد نیز اشاره و بیان کرد: همه اقدامات تامینی با همکاری نهادهای انتظامی، امنیتی، قضایی و اجرایی برای انجام این دیدار پیش بینی شده و هم اکنون پلیس در محلهای از پیش اعلام شده مستقر است.

خوش نیت افزود: در ورودی ورزشگاه ساعت ۱۷ امروز بر روی تماشاگران باز خواهد شد و با توجه به شرایط اعلام شده برای فروش بلیت، با هرگونه بازارسیاه و فروش بلیت در محل برخورد می شود.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.