فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری چهار متهم اصلی، دو باند حرفه‌ای سرقت‌های خیابانی در مشهد خبر داد.

دستگیری دو باند حرفه‌ای سرقت خوردو در مشهد
به گزارش قدس آنلاین، اکبر آقابیگی  گفت: مرحله دیگری از طرح تشدیدی مقابله با سرقت‌های خیابانی در محدوده بلوار پیروزی و میدان سپاد مشهد در دستور کار سرکلانتری‌های دوم و سوم، چهارم پلیس مشهد قرار گرفت.
وی افزود: تیم‌های گشت‌های نامحسوس کلانتری هفت‌تیر در این عملیات ضربتی سرنشینان یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ سرقتی را تحت نظر قرار دادند و دقایقی بعد دو سرنشین پژو به خانم جوانی که راننده یک خودروی ۲۰۶ بود حمله‌ور شده و گوشی تلفن همراه و کیف پولش را به زور گرفتند، اما با حضور ماموران انتظامی توانستند خودرو را به سرقت ببرند.
آقابیگی ادامه داد: تیم دایره تجسس کلانتری هفت‌تیر در عملیات تعقیب‌وگریز متهمان با مرکز فرماندهی و کنترل هماهنگی لازم را به‌عمل آورده و ماموران کلانتری شهرک ناجا نیز وارد عمل شدند. پلیس با استفاده از قانون به‌کارگیری سلاح، اقدام به تیراندازی هوایی و سپس تیراندازی به لاستیک خودروی پژو ۴۰۵ کرد و متهمان در میدان لاله کنترل خودرو را از دست دادند و پس از برخورد با جدول کنار خیابان زمین‌گیر شدند که در نتیجه دو متهم ۳۲ ساله و ۳۶ ساله دستگیر و تحقیقات آن ادامه دارد.
فرمانده انتظامی مشهد تشریح کرد: تیم‌های دایره تجسس کلانتری سپاد مشهد نیز در این عملیات ضربتی با اقدام‌های اطلاعاتی گسترده دو متهم اصلی سرقت خودرو را شناسایی و ردزنی کردند. مأموران انتظامی در تعقیب‌وگریز متهمان که با یک دستگاه خودروی سواری پراید سرقتی قصد فرار داشتند اقدام به تیراندازی هوایی کردند. راننده خودروی پراید مسروقه در تعقیب‌وگریز پلیسی کنترل وسیله نقلیه را از دست داد و خودروی پراید با یک کامیون تصادف کرد. دو متهم که یکی از آنان زخمی شده بود دستگیر و تحقیقات برای کشف سرقت‌های انجام شده توسط آن‌ها و شناسایی و دستگیری همدستانشان ادامه دارد.
منبع: ایسنا
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.