البرز- اسماعیل خلیلی با بیان اینکه چندین برند مهم کشوردر استان البرز مستقر است وشهرک صنعتی اشتهارد به عنوان بزرگترین شهرک صنعتی کشور در این استان قرار دارد گفت: البرز استانی استراتژیک برای تولید کشور است.

البرز استانی استراتژیک برای تولید کشور است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، اسماعیل خلیلی مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان البرز پیش ازظهر امروز (شنبه) در مراسم امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای تولیدی نمونه استان البرز اظهارکرد: افزایش مصرف انرژی در استان گویای فعالیت روزافزون واحدهای تولیدی است.

وی افزود: چراغ تولید در جای جای استان البرز روشن است واین در حالی است در کشور برخی سیاه نمایی می‌ کنند که کارخانه‌ها تعطیل شده است در حالی که ما هیچ کارخانه‌ای نداریم که به واسطه تحریم تعطیل باشد.

خلیلی با ارائه آماری از فعالیت ۳۰۰هزار نفر کارگر بیمه شده اجباری در استان البرز خبرداد وگفت: البرز یکی از استان‌های استراتژیک کشور در تولید محسوب می شود و بزرگترین شهرک صنعتی کشور یعنی اشتهارد در این استان واقع شده است.

مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی البرز صیانت از جان کارگران برا اولویت این اداره کل عنوان کرد وگفت: با اقدامات صورت گرفته کاهش فوتی‌های ناشی از حوادث کار را شاهد بوده ایم بوده ایم، به نحوی که تعداد فوتی‌های هنگام کار در استان البرز از ۵۵ نفر در سال ۹۶ به ۳۵ نفر در سال گذشته رسیده است.

وی در پایان از سهم ۳ درصدی بیمه‌شدگان از مجموع شکایت های طرح شده بین کارگر و کارفرما خبرداد و گفت: سال ۹۷ موردی از اعتصاب، تجمع و تحصن غیرقانونی در استان البرز نداشتیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.