آزمون ورودی مدرسه علمیه عالی نواب برای سال تحصیلی ۹۹ – ۹۸ با حضور بیش از ۳۰۰ متقاضی برگزار شد.

آزمون ورودی مدرسه علمیه عالی نواب برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام و المسلمین محمد اسفندیاری در حاشیه این آزمون با اعلام این خبر گفت: امسال بیش از ۵۳۰ نفر جهت ورود به مدرسه علمیه عالی نواب ثبت نام کرده بودند که از این تعداد، حدود ۱۰۰ نفر جزو ممتازین و معدلین بالای ۱۸ بودند که از حضور در آزمون کتبی معاف شدند و از بین سایر داوطلبین، تعداد ۳۲۰ نفر از ساعت ۸ تا ۱۰ صبح ۶ اردیبهشت ۹۸ در آزمون کتبی این مدرسه شرکت داشتند.

وی با اشاره به اهداف مدرسه علمیه عالی نواب در پذیرش طلاب برای مقطع ۲ و ۳ پیوسته بیان داشت: پذیرش طلاب مستعد و نخبه و پرورش نیروهای متخصص به منظور خدمت به حوزه های علمیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از اهداف کلی این مدرسه است.

حجت الاسلام و المسلمین اسفندیاری از اولویت های مهم پذیرش این مدرسه را روحیه انقلابی، انگیزه، نشاط علمی و تلاش جهادی و بی وقفه دانست تا طلبه ای در تراز انقلاب و نظام و تمدن اسلامی تربیت شود.

وی همچنین یادآور شد: در سال جاری استقبال طلاب به شرکت در رشته های تخصصی بیشتر بوده است، به گونه ای که در آزمون کتبی روز گذشته، تعداد زیادی از طلابی که سطح دو و سه خود را گذرانده بودند نیز برای تحصیل تخصصی در این مدرسه، جزو داوطلبین بودند.

مدیر مدرسه علمیه عالی نواب مشهد با اشاره به مراحل پذیرش این مدرسه در سطح دو و سه اعلام کرد: اسامی دعوت شدگان به مصاحبه، از بین شرکت کنندگان در آزمون کتبی و ممتازین دارای معدل بالای ۱۸ خواهد بود که زمان مصاحبه علمی و عمومی متعاقبا اعلام خواهد شد.

منبع: روابط عمومی حوزه علمیه

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.