قزوین_ حجت الاسلام حسن شجاعی گفت: ۱۵۰ برنامه عنوان به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی توسط سپاه در شهرستان البرز برگزار می‌شود.

رسانه‌ها، بازوان توانمند انقلاب در اطلاع‌رسانی به جامعه هستند/ برگزاری ۱۵۰ برنامه در هفته عقیدتی سیاسی

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت الاسلام حسن شجاعی مهر مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان البرز روز شنبه در نشستی که به مناسبت روز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و هفته عقیدتی سیاسی با حضور جمعی از اصحاب رسانه در سالن اجتماعات سپاه این شهرستان برگزار شد،  با اشاره به اندیشه های شهیدمطهری اظهار داشت: زندگی شهید مطهری را می توان الگوی عملی و علمی برای جوانان قرار داد.

وی افزود: در حوزه نمایندگی ولی فقیه وظایفی از جمله پاسداری از ارزشهای دینی و عقیدتی در سپاه تعریف شده است و فعالیت های مختلفی در بخش‌های عقیدتی و معرفتی، بصیرتی، فرهنگی و اخلاقی و روابط عمومی فعالیت های مختلفی دنبال می شود؛ سپاه پاسداری از انقلاب اسلامی را بر عهده دارد و همانگونه که وظیفه سپاه مهم است در چند بخش نیز فعالیت هایی انجام می شود.

شجاعی مهر یادآور شد: از ۷ تا ۱۲ اردیبهشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و از ۱۲ تا ۱۸ اردیبهشت تعیین شده و به همین مناسبت در بسیج برنامه‌هایی پیش بینی شده که اجرا می‌شود.

مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان البرز گفت: در سالجاری ۱۵۰ برنامه در هفته عقیدتی سیاسی پیش بینی شده که برگزاری نشست های بصیرتی و عقیدتی با موضوع حکمت مطهر و تبیین اندیشه های شهیدمطهری، دیدار با خانواده شهدا و تجلیل از مربیان عقیدتی، سیاسی، برگزاری نشست‌های بصیرتی و تربیتی، اجرای مسابقات کتابخوانی از آثار شهید مطهری، برپایی نمایشگاه کتاب از جمله  برنامه های حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان البرز است.

وی با اشاره به نقش رسانه ها خاطرنشان کرد: رسانه ها مسوولیت سنگینی برعهده داشته و بازوان توانمند انقلاب در اطلاع رسانی به جامعه هستند و در واقع هدایتگر جامعه در مسیر درست را بر عهده دارند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.