سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: قطعا فضای قشنگی در نیمه نهایی حذفی وجود خواهد داشت‌،این صحبت‌هایی که می‌کنند باعث شده از همین الان ما از ترس بلرزیم.

 برانکو:حرف سپاهانی‌ها باعث ترس و لرزمان شده است/محروم شوم در ردیف ۱۷ جایگاه هواداران می‌نشینم

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس، در حاشیه تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در جمع خبرنگاران،‌گفت: دربی بسیار خوبی در فضای خوب بود. از هوادارانمان تشکر می‌کنم. بازی خوبی بود و یک شادی خوب ایجاد کردند. بابت فوت هوادارانمان در بازی دیروز تسلیت می‌گویم. بابت اتفاقاتی که افتاد متاسف هستم. برخی می‌خواستند این بازی زیبا را خراب کنند. هم ما و هم سپاهان به دنبال پیروزی بودیم اما ما یک مقدار بیشتر به بازی تسلط داشتیم. بازی جالب و خوبی بود و از لحاظ آمار ما تیم برتر بودیم. از این بازی بیشتر از بازی با ذوب آهن راضی بودم.

* گل نزدن همیشه مشکل ایجاد می‌کند

وی در مورد اینکه پرسپولیس در ۳ بازی گذشته تنها یک گل به ثمر رسانده و آیا این مسئله او را نگران نمی‌کند،‌گفت‌: بله گل نزدن همیشه مشکل خواهد بود. موقعیت‌هایی داشتیم اما تا آخر کار را پیش نبردیم. مقابل ذوب آهن و الاهلی هم موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم. دیروز هم چندین بار با خط دفاعشان و به صورت تک به تک رو به رو شدیم اما فوتبال همین است. فشار هم نقش خودش را داشت. چیزی که مهم است بازیکنان ما با نظم کارشان را انجام دادند و باهوش بودند.

* صحبت‌های سپاهانی‌ها از الان باعث لرزیدنمان از ترس شده است

سرمربی پرسپولیس در مورد تهدید پرسپولیسی‌ها از سوی سپاهانی‌ها برای بازی جام حذفی‌ عنوان کرد: برای برد به اصفهان می‌رویم. قطعا فضای قشنگی در نیمه نهایی حذفی وجود خواهد داشت‌. این صحبت‌هایی که می‌کنند باعث شده از همین الان ما از ترس بلرزیم. این صحبت‌ها از الان ما را برای آن بازی می‌لرزاند.

* از پاسخگویی فرار نمی‌کنم

وی در مورد اینکه او سال قبل در نشست خبری در اصفهان حاضر نشد و گفت در سیرک شرکت نمی‌کند و امیر قلعه‌نویی هم دیروز در نشست خبری بعد از بازی با پرسپولیس شرکت نکرد، عنوان کرد: هیچوقت از کنفرانس خبری فرار نمی‌کنم. چه برنده باشیم و چه بازنده از نشست فرار نمی‌کنم.

برانکو تأکید کرد: در آن بازی شرایط حضور در نشست وجود نداشت. هیچ وقت از جوابگویی فرار نکردم. واکنش ما همیشه صادقانه بوده است. بعد از بازی با ذوب آهن با وجود گرفتن یک امتیاز از عملکرد تیم راضی نبودم اما دیروز از عملکرد تیم رضایت داشتم.

* در نیمکت ما چالشی وجود نداشت

وی در مورد چالش‌های کنار زمین با امیرقلعه‌نویی، تصریح کرد: به نظر من در نیمکت ما چالشی نبود. همه دوست دارند قهرمان ایران را ببرند و این یک مسئله ورزشی است. ما هم بیکار نمی‌نشینیم و تلاشمان را می‌کنیم.

*  من از چیزی نمی‌ترسم

برانکو در مورد اینکه ایرج عرب از دیدار مقابل تراکتورسازی و حواشی موجود ابراز نگرانی کرده است، گفت: همیشه این فشارها وجود دارد. من از چیزی نمی‌ترسم. امیدوار هستم کسانی که برای برقراری نظم در ورزشگاه هستند کار خود را به خوبی انجام دهند. در نهایت بازیکنان هستند که درون میدان برنده را تعیین می‌کنند.

* دوست داریم در کنار هوادارانمان شادی کنیم

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا بهتر نیست از هواداران پرسپولیس درخواست کنند برای ایجاد فضای آرام و دوری از ایجاد مشکل به ورزشگاه یادگار امام تبریز نروند، تصریح کرد:‌ خیر فوتبال به خاطر هواداران برگزار می‌شود. همه تلاش‌ها برای هواداران است. همه جای دنیا درگیری‌هایی به صورت کم یا زیاد بین هواداران وجود دارد. طبیعی است دوست دارم در کنار هواداران شادی کنیم و از باخت ناراحت شویم.

* نمی‌دانم از چه صحبت می‌کنید

برانکو در مورد اینکه چرا در پایان دیدار با سپاهان با دست به سینه داور ضربه زد، ‌ خاطرنشان کرد:‌ اصلا نمی‌دانم در مورد چه صحبت می‌کنید؟ نمی‌دانم چه چیزی می‌گویید.

* محروم شوم به ردیف ۱۷ جایگاه هواداران می‌روم

وی در مورد اینکه در صورت اینکه محروم شود چه اقدامی خواهد کرد: به ردیف ۱۷ جایگاه هواداران می‌روم و در آنجا می‌نشینم.

* عرب در مورد قرارداد رسن بهتر می‌داند

برانکو در مورد اینکه در نشست خبری اعلام کرد قرارداد بشار رسن تمدید نشده اما مدیرعامل باشگاه تمدید قرارداد را تمدید کرده است، تصریح کرد: در این مورد صحبت ندارم و از باشگاه بپرسید.

وی در مورد اینکه ایرج عرب گفته قرارداد بشار را تمدید کرده‌اند، گفت: او این مسئله را بهتر می‌داند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.