سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: اگر دوست دارید من در استقلال بمانم خوشحال می شوم فصل آینده هم شما را ببینم.

شفر: خوشحال می‌شوم سال بعد شما را ببینم/ فصل آینده قهرمان می‌شویم

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، وینفرد شفر سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در نشست خبری پس از مصاف تیمش با پدیده گفت: به نظرم نباید امشب بازنده می‌شدیم چرا که در جلسه آنالیز امروز صبح هم به بازیکنانم در خصوص نحوه به ثمر رسیدن گل امشب صحبت کرده بودیم.

به اندازه کافی موقعیت داشتیم اما از آنها استفاده نکردیم

او افزود: توپ را در منطقه خطر از دست دادیم و حریف با یک توپ بلند پشت مدافعان ما صاحب موقعیت شد و به گل رسید. به اندازه کافی همانند نیمه دوم بازی با الهلال و مصاف با سایپا موقعیت داشتیم اما از آن‌ها استفاده نکردیم. ما سیستم خود را به ۴-۴-۲ هم عوض کردیم و با ۲ مهاجم کار کردیم ولی در زدن ضربه نهایی دقت نداشتیم.

وقتی گل نزنید قطعا نمی توانید برنده باشید

شفر بیان کرد: در ۱۰-۱۵ دقیقه آخر خیلی خوب نبودیم، باید توپ را بیشتر به گوشه‌ها می‌بردیم تا میلاد زکی‌پور و بعد مهدی قائدی یا غفوری استفاده کنند. وقتی گل نزنید، قطعا نمی‌توانید برنده باشید.

برای هواداران استقلال ناراحت هستم و از آنها عدرخواهی می کنم

سرمربی استقلال گفت:برای هواداران خیلی ناراحتم که در این ۲ روز به شدت از ما حمایت کردند چرا که آن ها می خواستند برد ما را ببینند. از هواداران عذرخواهی می‌کنم. تیم ما شخصیت و قلب بزرگی دارد و باید شانس بیشتری داشته‌باشیم تا گل بزنیم.

اگر پشت سر هم ۱۱ نفر بازی کنند پس از ۳ هفته همه آنها به بیمارستان می روند

شفر درباره تغییرات در ترکیب تیمش گفت: وقتی پشت سرهم بازی‌های فشرده داریم نمی‌توانیم فقط با یازده نفر بازی کنیم. در این صورت باید بعد از سه هفته همه بازیکنان به بیمارستان می‌روند و باید سرم بزنند. در بازی‌های بین اللملی تیم‌هایی مانند لیورپول و بایرن مرتب در لیگ قهرمانان و لیگ داخلی بازی دارند و طبیعتا ترکیب‌شان تغییر می‌کند.

شاید اگر در یک بازی سه گل می خوردیم می گفتند چرا ترکیب را عوض نکردی؟

او بیان کرد:نمی‌توانیم همیشه با یازده نفر در بازی‌های فشرده بازی کنیم. شاید اگر در یک بازی سه گل می‌خوردیم به طور حتم می‌گفتند چرا ترکیب را عوض نکردی و چرا با ترکیب بازی قبلی به میدان رفتی؟

خوشحال می شوم سال بعد شما را ببینم

او درباره اینکه آیا سال بعد در استقلال می ماند یا خیر گفت :شما می‌خواهید بمانم؟ خوشحال می‌شوم سال بعد شما را ببینم.

در فوتبال هیچ چیز غیر ممکن نیست

سرمربی استقلال درباره سه بازی آینده تیمش بیان کرد :لیورپول با پنج امتیاز از همه تیم‌ها جلوتر بود و دو بازی به پایان فصل مانده بود. آیا شما به خاطر دارید؟ در فوتبال چیزی غیر ممکن نیست. لیورپول بازی خانگی را باخت و در هفته آخر هم به کریستال پالاس باخت. در آن سمت منچستر سیتی دو بازی خود را برد و قهرمان شد.

اگر سه ماه پیش می گفتم استقلال شانس قهرمانی دارد فکر می کردید عقلم‌ را از دست داده ام

شفر افزود :من آلمانی بزرگ شدم و هرگز تسلیم نمی شوم. همیشه سعی و تلاش خودمان را داریم. بازی بعد هم با استقلال خوزستان و بعد با الدحیل قطر است و باید ببینیم چه اتفاقاتی می افتد. شاید اگر هفت ماه قبل این سوال را می‌پرسیدید که استقلال در سه بازی آخر شانس قهرمانی دارد یا خیر من می‌گفتم بله و شاید فکر می‌کردید من عقلم را از دست دادم. باید ببینم در بازی بعد چه اتفاقاتی می‌افتد.

اگر می شد همه چیز را از قبل پیش بینی کرد اسم این‌بازی فوتبال نبود

شفر در مورد دگرگونی بعد از دربی گفت: در این بازی، بازیکن حریف توپ را از روی خط برگرداند. در یک صحنه طارق به زکی‌پور پاس داد که اگر میلاد توپ را لو نمی‌داد، دو بازیکن استقلال خالی بودند. مهدی قائدی فرصت گل داشت که شوتش به بیرون رفت و می توانست پاس بدهد. فوتبال همین است. اگر می‌شد همه چیز را از قبل پیش‌بینی کرد که فوتبال نبود.

پاس های آخرمان برای رسیدن به گل خوب نبود

سرمربی تیم استقلال بیان کرد:امروز یک ضد حمله روی دروازه ما بود که گل خوردیم و باید بگویم که پدیده خوب فوتبال بازی می کند و یکی از بهترین تیم های ایران است که فوتبال را خوب انجام می‌دهد. در ۱۰ دقیقه پایانی منچستر سیتی، یکی از بهترین تیم‌های فوتبال جهان نمی‌بینید که پاس بلند بدهد و همیشه پاس می‌دهد که به گل برسد. ما هم باید این کار را می‌کردیم اما تیم‌ ما یک مقدار تحت فشار بود. اگر بازی می‌کردیم می‌توانستیم شانس های بیشتری داشته باشیم. تیمی نیستیم که بازی بلند و مستقیم انجام دهیم. پاس آخر و رسیدن به گل ما خوب نبود. دیدید که مثل بازی با سپاهان یک پاس خوب به پاتوسی دادیم و او گل زد. سبک بازی ما اینطور است.

اگر تیممان حفظ شود فصل آینده قهرمان می شویم

وی اضافه کرد: در نیم فصل اول بازیکنان جدیدی به تیم آمدند و با تیم جدیدی در لیگ شرکت کردیم. دوباره در نیم فصل تغییراتی داشتیم. امیدوارم این تیم برای سال بعد حفظ شود. آن وقت می توانیم قهرمان شویم. شاید یکی، دو نفر بروند و برخی به تیم بیایند. اگر نفرات کلیدی حفظ شوند، شانس زیادی داریم. در نیم فصل اول هم مثل بازی با پدیده که گل درست زدیم ولی داور نگرفت یا بازی با سپاهان که داور دو پنالتی ما را نگفت و باختیم، امتیازات را از دست دادیم. همینطور امتیازات را از دست دادیم. این تیم باید بماند. یکی، دو نفر تغییر می کنند اما اگر تیم حفظ شود، مطمئنم می‌توانیم قهرمان شویم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.