خوزستان- اسماء کمالی مجری توانمند و  نام آشنای خوزستان پس از دریافت دو دیپلم افتخار، لوح تقدیر نظام آراستگی مجری زن را به سیل زدگان خوزستان اهدا کرد.

یکی از دو نشان برتر مجری خوزستانی به سیل زدگان اهدا شد

 به گزارش خبرنگار قدس آنلاین؛ اسماء کمالی مجری توانمند و  نام آشنای خوزستان طی رقابت با مجریان سراسر کشور در نهمین جشنواره سالیانه مجریان و هنرمندان صحنه ایران حائز دو رتبه دیپلم افتخار بیست مجری برتر ایران و دریافت لوح تقدیر نظام آراستگی مجری زن را در سطح کشوری از آن خود کرد.

این مجری خوزستانی که اجرای خود را با موضوع اثر سوء فضای مجازی برای کمک به نیازمندان در هتل همای تهران انجام داد، در  زمان دریافت لوح تقدیر نظام آراستگی مجری زن آن را به سیل زدگان خوزستان اهدا کرد.

کمالی مجری منتخب نهمین جشنواره مجریان و هنرمندان صحنه ایران در این باره گفت: در هنگام دریافت لوح تقدیر نظام آراستگی مجری زن از هیئت داوران اجازه خواستم تا ارزش معنوی این لوح تقدیر معتبر را تقدیم بکنم به همه مردان، زنان و فرزندان خوزستان زر خیز که نه، بهتر است این روزها بگویم خوزستان درد خیز چرا که مردمان استان خوزستان به جای پرداختن به آراستگی ظاهرشان و خانه هایشان در حال آراستن سیل بندهایی هستند که بیش از این سیل خانه هایشان را بر آب ندهند.

وی در ادامه افزود: در این جشنواره با بیش از صد مجری صحنه در سراسر کشور در دو روز به رقابت پرداختم که با رأی مستقیم هیئت داوران توانستم دیپلم افتخار بیست مجری برتر ایران را دریافت کنم.

گفتنی است هیئت داوران این جشنواره از تیم ۵ نفره صاحب نظران حوزه اجرا و گویندگی حرفه ای در سطح بین المللی، مجریان پیش کسوت رسانه ملی و همچنین اساتید به نام دانشگاه های معتبر علوم ارتباطات و نیز ادبیات فارسی کشور تشکیل شده بود که طی دو روز رقابتهای بیش از صد مجری از سراسر کشور را به داوری نشستند.

جشنواره مجریان و هنرمندان صحنه ایران برای نهمین سال پیاپی امسال در روزهای ۵ و ۶ اردیبهشت ماه در شهر تهران با حضور مجریان کثیری از سراسر کشور برگزار شد.

پس از بیان اهدای جایزه خانم کمالی به سیل زدگان، مجریان ایران زمین همه به احترام مردم مقاوم خوزستان از جای برخاسته و به افتخار آنان دست زدند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.