"محمد القبلی" تحریم های ظالمانه آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران را محکوم کرد و گفت: ما برای پیروزی محور مقاومت هر گونه همکاری که نیاز باشد را ارائه خواهیم کرد.

نیاز به بستن "باب‌المندب" باشد، در کنار ایران ایستاده‌ایم/آمریکا موفق به توقف صادرات نفت ایران نخواهد شد

محمد القبلی عضو شورای سیاسی انصارلله یمن در گفتگو با خبرنگار گروه بین الملل قدس آنلاین، ضمن محکوم کردن تحریم های نفتی آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران، گفت: تحریم اقتصادی علیه یک کشور و ملت، یک شیوه استکباری و ظالمانه است که  در صدر اسلام نیز توسط کفار علیه مسلمانان در شعب ابیطالب نیز مورد استفاده قرار گرفت و سابقه ای دیرینه دارد، ولی علی رغم آنکه امکانات مسلمانان در آن زمان محدود بود، محاصره شکست خورد و پیامبر اکرم(ص) و اصحاب ایشان با پیروزی از آن شرایط خارج شدند.

محمد القبلی افزود: بنابراین آمریکا نیز مانند کفار آن زمان می خواهد با اراده خدا بجنگد، ثروت ملت ها را غارت و آنها را تسلیم خود کند، ولی من اطمینان دارم که آنها در این جنگ شکست خواهند خورد و به یاری خداوند ملت ایران از این برهه سربلند و پیروز خارج خواهد شد.

عضو شورای سیاسی انصارلله یمن در رابطه با اعلام آمادگی عربستان سعودی و امارات متحده عربی برای جبران کسری نفت در بازار پس از تحریم ایران تصریح کرد: آمریکا، حکام سعودی و امارات را بازیچه خود قرار داده و آل سعود و امرای امارات وجدان خود را به آمریکا فروخته اند؛ ولی آنها تا به امروز در تحقق خواسته های خود موفق نبوده اند و روز به روز نفرت ملت ها از آنها بیشتر می شود. زبونی عربستان و امارات مقابل آمریکا تا حدی است که به ضرب المثل تبدیل شده و رهبر کره شمالی پس از گفتگو با ترامپ تاکید کرد ما مانند حکام خلیج نیستیم که شما بتوانید با این روش با ما برخورد و معامله کنید.

وی در ارتباط با امکان بستن تنگه هرمز و تنگه باب المندب مقابل کشتی های آمریکایی و سعودی در صورت ممانعت از صادرات نفت ایران گفت: ما به شدت اقدامات وحشیانه و ظالمانه آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران را محکوم کرده و می کنیم و همواره در کنار عدالت و مسائل عادلانه ایستاده ایم؛ ما برای پیروزی محور مقاومت هر گونه همکاری که نیاز باشد را ارائه خواهیم کرد.

محمد القبلی تاکید کرد که چنانچه نیازبه بستن تنگه ها باشد و دایره جنگ گسترش یابد، قطعا محور مقاومت با همکاری یکدیگر پیروز خواهد شد و در کنار یکدیگر خواهیم بود.

عضو شورای سیاسی یمن در پایان پیش بینی کرد که آمریکا موفق به توقف صادرات نفت ایران نخواهد شد و گفت: مشتریان بزرگ نفت ایران مانند چین و هند نمی‌توانند از نفت ایران چشم پوشی کنند و در واقع این کشورها تسلیم فشارهای آمریکا نخواهند شد اما برای تمام احتمالات آمادگی وجود دارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.