خراسان شمالی-علی اصغر نودهی گفت: هدف از اجرای برنامه های ماه مبارک رمضان توسعه و ترویج آموزه های قرآنی و دینی، انس و الفت هر چه بیشتر مردم با ارزش های دینی و اسلامی، ایجاد شور و نشاط اجتماعی در بین مردم و معرفی ظرفیت های فرهنگی و هنری هنرمندان است.

بیش از ٣٠ برنامه فرهنگی و هنری در ماه رمضان برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی، علی اصغر نودهی رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از برگزاری بیش از ٣٠ برنامه فرهنگی و هنری توسط این اداره کل در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

وی افزود: اجرای نمایش های دینی، برگزاری شب های فرهنگی، برگزاری دوره آموزشی توانمندی موسسات قرآنی و تجلیل از مدیران و مربیان قرآنی از اهم برنامه های اجرایی در ایام ماه مبارک رمضان خواهد بود.

وی اظهار داشت: برگزاری محافل انس با قرآن، برگزاری نمایشگاه سبک زندگی اسلامی، اعزام مبلغ با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی به محافل موسسات قرآن و عترت، برگزاری محافل انس توسط موسسات قرآنی، برگزاری نمایشگاه قرآن، برگزاری کارگاه سبک زندگی اسلامی و برگزاری مسابقه نقاشی ویژه خردسالان از جمله برنامه های این ایام به شمار می‌رود.

نودهی، همچنین اهدا کتاب به مراکز، تجلیل از فعالان قرآنی، جشنواره کودک و نوجوان قرآن و عترت، برگزاری ویژه برنامه میلاد امام حسن (ع) برگزاری کارگاه های هنری، برگزاری مسابقات قرآنی ویژه خانواده همکاران و برگزاری مسابقات قرآنی ویژه کودکان را از دیگر برنامه های اجرایی ذکر کرد.

وی، هدف از اجرای برنامه های ماه مبارک رمضان را توسعه و ترویج آموزه های قرآنی و دینی، انس و الفت هر چه بیشتر مردم با ارزش های دینی و اسلامی، ایجاد شور و نشاط اجتماعی در بین مردم و معرفی ظرفیت های فرهنگی و هنری هنرمندان برشمرد.

لازم به ذکر است، این برنامه ها در طول ماه مبارک رمضان و با مشارکت موسسات فرهنگی قرآن وعترت و هنرمندان در همه شهرستان های خراسان شمالی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.