محمدرضا گرایی و سعید عبدولی به دیدار فینال و مهدی علیاری به دیدار رده بندی مسابقات پنج وزن دوم رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان آسیا در چین راه یافتند.

گرایی و عبدولی به دیدار فینال راه یافتند/ علیاری راهی دیدار رده‌بندی شد

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، مسابقات پنج وزن دوم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا از صبح امروز (یکشنبه) در شهر شی آن چین در حال برگزاری است که در پایان دیدارهای مقدماتی، محمدرضا گرایی و سعید عبدولی در اوزان ۷۲ و ۸۲ کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند و مهدی علیاری در وزن ۹۷ کیلوگرم راهی دیدار رده بندی شد.

نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۶۰ کیلوگرم مهرداد مردانی در دور نخست در یک کشتی نزدیک با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل کنچیرو فومیتا قهرمان سال ۲۰۱۷ جهان از ژاپن مغلوب شد و باتوجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد مقابل حریفی از کره شمالی، مردانی از دور رقابت ها کنار رفت.

 در وزن ۶۷ کیلوگرم حامد تاب در دور اول با نتیجه ۸ بر صفر نورگازی آسانگولوف دارنده مدال برنز آسیا از قرقیزستان را مغلوب کرد اما در دور دوم مقابل میرجان شرماخانبت دارنده مدال برنز جهان از قزاقستان با نتیجه ۷ بر ۵ مغلوب شد و با توجه به حضور این حریف در دیدار فینال، وی به گروه بازنده ها رفت. تاب در این گروه مقابل گائوکوان ژانگ دارنده مدال برنز زیر ۲۳ سال جهان از چین با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.

 در وزن ۷۲ کیلوگرم محمدرضا گرایی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر مقابل آرام واردانیان دارنده مدال برنز آسیا از ازبکستان به پیروزی دست یافت و به مرحله نیمه نهایی رفت.

وی در این مرحله با نتیجه ۹ بر ۳ از سد دمیو ژاداریف دارنده مدال نقره جهان از قزاقستان گذشت و راهی دیدار فینال شد. گرایی در دیدار فینال به مصاف هیو جون ژانگ از چین می رود.

در وزن ۸۲ کیلوگرم سعید عبدولی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر از سد ماخات یریژیپوف قهرمان آسیا از قزاقستان گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

وی در این مرحله مقابل جالگاسبای بردیموراتوف از ازبکستان با نتیجه ۱۰ بر صفر به برتری رسید و به دیدار فینال راه یافت. عبدولی در این دیدار با سینگ هارپریت از هند کشتی می گیرد.

در وزن ۹۷ کیلوگرم مهدی علیاری در دور نخست با نتیجه ۸ بر صفر یوتا نارا از ژاپن را شکست داد.

وی در دور بعد مقابل چنگ هائو چن از چین تایپه با نتیجه ۹ بر صفر پیروز و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

علیاری در این مرحله مقابل اوزور ژوزوپبکوف دارنده مدال برنز بازی های آسیایی از قرقیزستان با نتیجه ۷ بر ۵ مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت.

وی در این دیدار به مصاف الیم خان سیزدیکوف از قزاقستان می رود.

رقابت های رده بندی و فینال اوزان فوق از بعد از ظهر امروز برگزار می شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.