استاندار خراسان رضوی گفت:آموزش و پرورش با توسعه کشور ارتباط مستقیم داشته و اگر در برخی عرصه‌ها دچار مشکل هستیم به دلیل عدم توجه به این بخش بوده است.

آموزش و پرورش با توسعه کشور ارتباط مستقیم دارد

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا رزم حسینی صبح یکشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش خراسان رضوی که در دفتر استاندار برگزار شد اظهار کرد: تعلیم و تربیت که توسط آموزش و پرورش انجام می‌شود اقدامی فرابخشی است و همه دستگاه‌ها باید به آموزش و پرورش کمک کنند.

وی افزود: سیستم آموزشی در مدارس کشور باید به سمت ایجاد خلاقیت در دانش آموزان حرکت کند زیرا بسیاری از درس‌هایی که در بچه‌ها در مدارس می‌آموزند به کارشان نمی‌آید که بخشی از این اشکال به دلیل حضور مدیران ناآشنا در این عرصه بوده است.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: آموزش و پرورش با توسعه کشور ارتباط مستقیم دارد و اگر امروز در برخی عرصه‌ها دچار مشکل هستیم به این دلیل است که به آموزش در این بخش‌ها توجهی نکرده‌ایم.

رزم حسینی تاکید کرد: آموزش به افراد در واقع یک نوع سرمایه گذاری است و امروز شرکت‌های اقتصادی به کارکنان خود آموزش می‌دهند تا راندمان کاری افزایش یافته و به دنبال آن در آمدهای آنان نیز بیشتر شود.

وی بیان کرد: برای حل مشکلات در حوزه آموزش و پرورش خراسان رضوی می‌توان از ظرفیت‌های مردمی که در حوزه اقتصاد مقاومتی فعالیت دارند استفاده کرد و در این راستا معین‌های اقتصادی نیز می‌توانند کمک کار باشند.

منبع: مهر

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.