مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی تابان گفت: به علت بروز یک مشکل جزئی در پرواز صبح امروز مشهد به مقصد تهران، ترجیح خلبان بر این بوده که برای ایمنی بیشتر مسافران برگردد تا مشکل برطرف شود.

خلبان برای ایمنی بیشتر مسافران، پرواز مشهد_ تهران را به فرودگاه بازگرداند

به گزارش قدس آنلاین، فروغ جعفرزاده گفت: پرواز شماره ۶۲۵۷ تابان که ۶:۳۰ صبح امروز از مشهد عازم تهران بود ۱۵ دقیقه بعد از برخاستن از زمین به فرودگاه هاشمی‌نژاد مشهد برگشت.

مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی تابان اظهار کرد: به علت بروز یک مشکل جزئی، ترجیح خلبان بر این بوده که برای ایمنی بیشتر مسافران برگردد تا مشکل برطرف شود.

وی با بیان اینکه هواپیما ساعت ۶:۴۵ دقیقه در فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد به زمین نشست، افزود: بعد از برطرف شدن مشکل توسط پرسنل فنی مهندسی، در فاصله زمانی کوتاهی، بعد در ساعت ۷:۵۰ دقیقه به سمت تهران پرواز کرد و مسافران در ساعت ۹:۰۷ دقیقه در فرودگاه تهران در سلامت کامل از هواپیما پیاده شدند.

مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی تابان تصریح کرد: پرواز شماره ۶۲۵۷ که امروز دچار مشکل شد ارتباطی به نقص فنی و تاخیر ۷.۵  ساعته پرواز روز قبل مشهد تهران ندارد و مشکل امروز مورد خطرآفرینی نبوده است.

گفتنی است؛ جمعه شب هم یکی دیگر از پروازهای  هواپیمایی تابان که قرار بود ساعت ۲۱:۳۵ از مشهد به سمت تهران پرواز کند، به دلیل بروز نقص فنی هواپیما در تهران و انجام نشدن پرواز رفت تهران- مشهد با حدود  ۷.۵ ساعت تاخیر مواجه شد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.