۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۲
کد خبر: 653828

۱۸ طرح خدمات شهری با هزینه ۲۷۲ میلیارد ریال در مشهد به بهره برداری رسید

بهره برداری از ۱۸ طرح خدمات شهری در مشهد

به گزارش قدس آنلاین، شهردار مشهد در این مراسم گفت: ساخت بوستان توس، بوستانهای رسالت، آوینی، بولوار میامی، زنبق، امید، زندگی، شهید دهقانی، آبیاری تحت فشار آیلند بولوار نماز، فاز دوم بوستان لادن، بوستان فلاحی و بوستان اقدسیه ۳۳ در مجموع به مساحت ۱۹۷ هزار و ۴۴۷ متر مربع از طرح هایی هستند که امروز به بهره برداری رسید.

محمد رضا کلائی افزود: مخزن ۲۰۰ متر مکعبی در جاده اقدسیه، مخزن ۳۰۰ متر مکعبی در بولوار نماز و تکمیل درختکاری بوستان های خورشید و وفا از دیگر طرح هایی است که امروز به بهره برداری رسید.

شهردار مشهد گفت: توجه به محیط زیست، محیط شهری و زیست پذیرتر کردن مشهد از اولویتهای مدیریت شهری است که با جدیت پیگیری می شود.

وی افزود:در این راستا توافقاتی با آستان قدس رضوی برای توسعه فضای سبز مشهد صورت گرفته که در زیست پذیری این شهر در مناطق کم برخوردار تاثیرگذار است.

کلائی گفت: برای حفظ ارتفاعات جنوب شهر، بهبود محیط زیست و توسعه فضای سبز همه سمن ها باید به مدیریت شهری کمک کنند.

وی با بیان اینکه نهم اردیبهشت ماه روز شوراها و مظهر تجلی اراده مردم در اداره شهر است گفت: شورای پنجم شهر مشهد در بین ادوار مختلف شوراهای شهر از ویژگی های خاصی برخوردار است که عملکرد آن را ممتاز کرده است.

کلائی افزود: تخصص گرایی و تقسم کار مناسب، توجه به منافع و خواسته های مردم، نزدیک شدن به مردم، توجه به حفظ حقوق مردم و عمکرد جمعی از ویژگیهای شورای پنجم شهر مشهد است.

منبع: صداو سیما

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.