قزوین_ محمدکشاورز از برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی با موضوع «مفهوم آزادی عقیده» که بخشی از کتاب آینده انقلاب اسلامی است، خبر داد.

مسابقه بزرگ کتابخوانی با موضوع «مفهوم آزادی عقیده» برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج رسانه استان قزوین، محمدکشاورز مسئول بسیج رسانه این استان با تأکید بر مطالعه کتب شهید مطهری و ترویج تفکر این معلم بزرگ تاریخ انقلاب اسلامی اظهار داشت: دشمنان ما به دنبال ناکارآمد نشان دادن اسلام ناب به جهانیان هستند و با مبارزه با روحیه انقلابی به ترویج بی‌تفاوتی در جوامع اسلامی کمک می‌کنند.

وی افزود:‌ دشمنان انقلاب دائماً به دنبال تخریب و مسخ باورهای دینی ما در جامعۀ اسلامی هستند و تمام سعی و تلاششان این است که روزی به این هدف برسند؛ لذا در سپاه و بسیج به‌عنوان مدافعان و بازوان انقلاب اسلامی کارهای خوب و ارزشمند و جامعی جهت مقابله با نقشه‌های دشمن صورت می‌گیرد.

کشاورز با اشاره به برنامه‌های سازمان بسیج رسانه قزوین در این هفته اشاره کرد و گفت: در راستای کمک به معرفی بیشتر افکار و اندیشه‌های استاد شهید مطهری، مسابقه کتاب‌خوانی با موضوع «مفهوم آزادی عقیده» که بخشی از کتاب آینده انقلاب اسلامی است، برگزار می‌شود، این جزوه مختصر ولی پرمحتوا به‌صورت پی‌دی‌اف در فضای مجازی منتشرشده است و علاقه‌مندان می‌توانند پاسخنامه سؤالات مطرح‌شده را به‌صورت پیامکی(۶۶۰۰۰۲۸۸۳۹) یا حضوری تا تاریخ ۱۶ اردیبهشت به دفتر سازمان ارائه کنند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین با اشاره به نقش رسانه‌ها به‌ عنوان یکی از مهم‌ترین عوامل پیشبرد اهداف گام دوم انقلاب اسلامی عنوان کرد: در راستای تبیین این نقش و آشنایی بیشتر خبرنگاران با آرایش جدید رسانه‌های دشمن اولین نشست از سلسله نشست‌های «دفاع همچنان باقی است»، در سال ۹۸ با حضور عبدالله گنجی مدیرمسئول روزنامه جوان در روز چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت از ساعت ۱۸ در سالن جلسات شهید حسن‌پور برگزار می‌شود.

وی با اشاره به شعار و راهبرد سال ۹۸ ظرفیت رسانه‌ها را در جهت رونق تولید با تشویق جامعه به مصرف تولیدات داخلی را مؤثر دانست و اظهار کرد: با توجه به گرامیداشت هفته کارگر بازدید اصحاب رسانه از یکی از کارخانه‌های مهم استان و نیز بازدید از سرپرستی روزنامه کاروکارگر در دستور کار سازمان بسیج رسانه قرار دارد.

وی در پایان دیدار جمعی از اصحاب رسانه با مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان و نیز کمک به تولید و انتشار مطالب مرتبط با این هفته در رسانه‌ها و فضای مجازی را از دیگر اقدامات سازمان بسیج رسانه در استان قزوین برشمرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.