عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: در حال حاضر موضوع باز کردن حسابی جداگانه توسط مسؤولان دفتر زنگنه را در حال پی‌گیری و بررسی هستیم و البته نهادهای امنیتی هم این مسأله را پی‌گیری می‌کنند.

برخی اعضای دفتر زنگنه با کارت‌خوان از مراجعه کنندگان پول می‌گرفتند

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، هدایت‌الله خادمی عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتشار اخباری درباره اتفاقات اخیر در دفتر وزیر نفت و ورود یک نهاد امنیتی به مسائل رخ داده در دفتر زنگنه، اظهار داشت: طبق شنیده‌ها در دفتر وزیر نفت برای نیروی‌های خدماتی حسابی باز شده است.

وی افزود: برخی اعضای دفتر زنگنه از مراجعه‌کنندگان دفتر، افراد دارای قرارداد با وزارت نفت، موسسان شرکت‌های نفتی و گازی و موارد این چنینی درخواست واریز مبلغی به حساب نیروهای خدماتی جهت انجام کارشان را داشتند و در ادامه نیروهای خدماتی این مبالغ واریزی به حساب‌شان را تحویل مسئولان دفتر آقای زنگنه می‌دادند و حتی آنجا برای این کار دستگاه کارتخوان گذاشته بودند.

* برخی اعضای دفتر زنگنه با کارتخوان از مراجعه کنندگان پول می‌گرفتند

وی همچنین عنوان کرد: برخی اعضای دفتر وزیر نفت ظاهرا با این توجیه که گروههای ‌واسطه‌ای برای انجام کار شما تشکیل می‌شود و وجه دریافتی نیز برای انجام کار توسط آن گروه‌ها است، از مراجعان درخواست کشیدن کارت می‌کردند و دریافت وجه داشتند.

خادمی در ادامه این مطلب عنوان کرد: نیروهای خدماتی از اصل این جریان بی‌خبر بوده و یا مجبور و وادار به باز کردن حسابی برای واریز وجوه دریافتی از مراجعه‌کنندگان، افراد دارای قرارداد با وزارت نفت، موسسان شرکت‌های نفتی و گازی و دیگر موارد شده‌اند.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد:‌ یکی از مسئولان دفتر وزیر نفت که گویا ارتباط خوبی با آقای زنگنه دارد و از دفتر وزیر به شرکتی در ترکیه رفت و آمد داشته، پس از شنیدن خبر حضور نیروهای امنیتی در دفتر وزیر و بازجویی از کارکنان سکته کرده و راهی بیمارستان شده است.

وی در ادامه اعلام کرد که نهادهای نظارتی وارد موضوع شده‌اند لذا باید فرصت داد تا از جزئیات این ماجرا دقیق‌تر مطلع شویم.

خادمی در خاتمه بیان کرد: در حال حاضر موضوع باز کردن حسابی جداگانه توسط برخی اعضای دفتر زنگنه را در حال پیگیری و بررسی هستیم و همواره نهادهای امنیتی در حال پیگیری این مسئله هستند. البته در رابطه با این موضوع در کمیسیون طرح سوال کرده‌ام و به زودی از آقای زنگنه این مسئله را خواهم پرسید.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.