همدان_مصطفی پناهنده گفت: همه محورهای اصلی استان به لحاظ نصب علائم رانندگی و خط کشی به روز می‌شوند.

همه محورهای اصلی استان همدان به روز می‌شوند
به گزارش خبرنگار قدس انلاین، مصطفی پناهنده مدیر کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان در مانور روز ملی ایمنی حمل و نقل(روز رانندگی بدون حادثه) اظهار کرد: برای ایمنی بیشتر جاده‌ها همه محورهای اصلی به لحاظ نصب علائم رانندگی و خط کشی به روز می‌شوند.
وی افزود: ۵۵ دوربین ثبت تخلف رانندگی در جاده‌های استان همدان نصب شده و ۱۱ دستگاه هم در حال نصب است.
پناهنده در ادامه با تأکید بر اینکه با فرهنگ سازی صحیح و ایجاد فرهنگ ایمنی در بین مردم آمار تصادفات و حوادث جاده ای به حداقل می رسد، یادآور شد: حضور در مدارس، آموزش به کودکان و آگاه سازی خانواده ها با حضور کارشناسان مجرب، توزیع بروشور و پوسترهای تبلیغاتی، توصیه های ترافیکی و اقدامات کارشناسی  تصادفات و حوادث جاده ای از جمله اقدامات در دستور کار این اداره کل در این روز است.
سرهنگ اسماعیلی، جانشین پلیس راه استان همدان هم نیز در این مراسم گفت: در تعطیلات نوروزی امسال حوادث رانندگی منجر به فوت در راه‌های استان ۵۰ درصد نسبت به پارسال کاهش یافت.
گفتنی است، این برنامه با حضور نیروهای امدادی از راهداری، هلال احمر، اورژانس و پلیس راه به شکل نمادین در محورهای موصلاتی استان همدان برگزار شد و دستگاه‌های مرتبط با ایمنی راه‌های استان همدان در مانوری مشترک از مقر پلیس راه همدان کرمانشاه حرکت خود را آغاز کرده و خودروهای خدمات رسان پس از طی مسیرهای تعیین شده به شکل نمادین در سطح شهر حضور یافتند.
انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.