۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۲
کد خبر: 653885

طرح تحقیق و تفحص از مجموعه شستا این بار در کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی کلید خورد و بخش‌های مرتبط با انرژی این مجموعه را مورد سوال قرار داده است.

 تحقیق و تفحص جدید از شستا کلید خورد + سند

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، طی سالهای اخیر چندین نوبت طرح تحقیق و تفحص از مجموعه تأمین اجتماعی و شستا در مجلس شورای اسلامی کلید خورد و حتی از کمیسیون‌های تخصصی مجلس تا وزرای وقت کار درگیر این موضوع شدند.

بار دیگر این تحقیق و تفحص البته با سازوکاری متفاوت در مجلس کلید خورده است و نمایندگانی خواستار تحقیق و تفحص از مجموعه شستا و شرکت‌های تابعه آن شدند.

کمیسیون اقتصادی مجلس در حال بررسی درخواست تحقیق و تفحص از شرکت شستا و تیپیکو و شرکت های تابعه است و یکی از موارد مطرح شده در این درخواست، فروش 60 میلیون درهم کالا به یک شرکت اماراتی توسط شرکت نفت ایرانول بدون دریافت ضمانت نامه معتبر است.

9 نفر از اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی درخواست تحقیق و تفحص از شرکت شستا و شرکت های تابعه را در تاریخ 3اردیبهشت ماه امسال را به این کمیسیون مجلس ارائه داده اند.

پیگیری هاحاکی از آن است که در این درخواست تحقیق و تفحص به موضوعاتی مانند فروش اعتباری شرکت نفت ایرانول به مبلغ حدود 60 میلیون درهم به یکی از شرکت های اماراتی که متاسفانه از این شرکت تضامین معتبر نیز اخذ نشده، اشاره شده است.

ظاهرا بعد از گذشت 4 سال از این موضوع هنوز این مطالبات وصول نشده است.

همچنین در این درخواست تحقیق و تفحص به فروش غیر قانونی 30 میلیون درهمی توسط شرکت نفت پاسارگاد به صرافی یک شرکت بازرگانی اماراتی اشاره شده که متاسفانه نرخ درهم در آن مشخص نشده است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.