همدان- چنگیز اصلانی در دیدار کارگران با استاندار همدان در راستای گرامیداشت هفته کارگر، گفت:هفته کارگر می‌تواند به عنوان توجه به تولید داخل با حمایت از کارگران تحقق شعار سال تحت عنوان «رونق تولید» را نمایان سازد.

توجه به تولیدات داخلی با حمایت از کارگران تحقق می‌یابد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، چنگیز اصلانی دبیر خانه کارگر استان همدان با بیان اینکه اگر بخواهیم چرخ صنعت را بچرخانیم اول باید کارگران را به عنوان ستون اصلی جامعه در رونق و توسعه کشور بدانیم، افزود: تلاش می‌کنیم تا در برنامه سه جانبه گرایانه خود کارگران، کارفرمایان و همچنین سرمایه گذاران را در جهت سرمایه گذاری در چهارچوب قوانین سوق داده و بال و پر بیشتری به تولید دهیم.

وی گفت: افزایش ۳۶ درصدی حقوق کارگران در سال جاری خوب بوده اما امنیت شغلی و معیشت دغدغه کارگران است و دولت باید دغدغه این قشر را داشته باشد.

اصلانی با بیان اینکه با وجود اینکه تورم رشد داشت، جامعه کارگری به کمترین میزان حقوق قانع بود افزود: خوشبختانه امسال برای نخستین بار ۳۶.۵ درصد دستمزدها افزایش یافته است، خوب است گرچه کافی نیست.

استاندار همدان در دیدار با جامعه کارگران که به مناسبت هفته کارگر برگزار شد، با بیان اینکه نقش و جایگاه کارگری بسیارارزشمند است، وهیچ کسی نمی تواند منکر نقش بی بدیل توسعه و پیشرفت کشور با حضور کارگران شد، گفت: نقش کارگران در رونق تولید، توسعه و پیشرفت کشور نقشی مهم واساسی است.

سعید شاهرخی با اشاره به اینکه نقش آفرینی کارگران با ایثار و فداکاری آنهاست که از جان مایه می گذارند تا جامعه به رستگاری و توفق برسد، افزود: اهمیت نقش کارگر بسیار والا و ارزشمند است.

استاندار همدان با اشاره به اینکه افتخارما وجود شریف کارگران است، اضافه کرد: ما به وجود پر ارزش کارگران در همه بخش هایی که مشغول کار هستند افتخار می کنیم و آنها به مانند نگین در جامعه می درخشند.

وی با بیان اینکه نقش کارگر نقشی بی بدیل و بی همتاست، اظهار داشت: کارگران در بخش تولیدی، کشاورزی و صنعتی تفکرات دانشمندان و متخصصان را عملی می‌کنند.

استاندار همدان با اشاره به سند راهبردی استان طی سه سال آینده در برنامه ششم توسعه قرار است ۴ میلیارد تومان در بخش صنعت سرمایه‌گذاری شود، افزود: براساس برنامه‌های سند توسعه باید در طول سه سال آینده ۶۰ هزار شغل جدید و پایدار در استان ایجاد شود و از مشاغل موجود نیز صیانت صورت گیرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.