خراسان شمالی- حسن نامدار گفت: متاسفانه در دانشکده پزشکی اعضای هیئت علمی ماندگاری ندارند و باید انگیزه های بیرونی برای حضور دائم ایجاد شود.

رفع چالش‌های حوزه بالین و توسعه آموزش مهم‌ترین دغدغه دانشکده پزشکی است

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، دکتر حسن نامدار رئیس دانشکده پزشکی بجنورد در حاشیه جشنواره آموزشی شهید مطهری با اشاره به اینکه محور برگزاری جشنواره شهید مطهری توسعه آموزش بالینی است، گفت: مهم ترین دغدغه دانشکده رفع چالش های حوزه بالین و توسعه آموزش در این حوزه است.

وی اظهار داشت: هدف از برگزاری این جشنواره، بررسی چالش ها و مشکلات دانشکده پزشکی و محور آن توسعه آموزش بالینی است.

وی ادامه داد: در این جشنواره چالش‌های موجود در حوزه بالینی توسط اساتید و دانشجویان مورد بحث و بررسی قرار گرفته و جهت ارتقای کیفیت آموزش در این حوزه، راهکارها بررسی می شود.

نامدار با اشاره به اینکه از دیگر محورهای این جشنواره آموزشی حضور دانشجویان و دریافت ایده و نقطه نظرات آن هاست، خاطرنشان کرد: برگزاری این نوع جشنواره و سمینارهای آموزشی به ارتقای کیفیت آموزش کمک شایانی می کند.

رئیس دانشکده پزشکی بجنورد مهم ترین چالش های حوزه بالینی را برنامه ریزی های آموزشی، عدالت آموزشی و حرکت به سمت آموزش های مجازی عنوان کرد.

نامدار اضافه کرد: تقریبا تمامی دانشکده های پزشکی کشور درگیر چالش ها و موارد یاد شده هستند اما نظر به اینکه دانشکده بجنورد جوان تر است، دغدغه های بیشتری در این حوزه ها دارد.

وی یادآور شد: متاسفانه در دانشکده پزشکی اعضای هیئت علمی ماندگاری ندارند و باید انگیزه های بیرونی برای حضور دائم ایجاد شود.

بر پایه این گزارش در این جشنواره از مسئولین اسبق دانشکده از جمله دکتر مافی نژاد ریاست سابق دانشکده، دکتر وطنچیان، معاون آموزشی و دکتر امیرحسین خوشی معاون پژوهشی دانشکده پزشکی بجنورد با اهدای لوح از سوی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی، تقدیر شد.

/انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.