۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸
کد خبر: 653955

یک کارگاه مبل سازی در منطقه خین عرب، خیابان طرحچی دچار آتش سوزی شد که با حضور بهنگام آتش نشانان مهار و کاملا خاموش شد.

آتش سوزی کارگاه تولید مبلمان در شرق مشهد

به گزارش قدس آنلاین، در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ و اعلام آتش سوزی کارگاه مبلمان حوالی ساعت ۲۲ یکشنبه شب، ستاد فرماندهی آتش نشانی مشهد  به طور همزمان آتش نشانان ایستگاه های ۱۲، ۲۱ و ۳۸ را به محل آتش سوزی در منطقه خین عرب، خیابان طرحچی اعزام کرد.

محمد اختر شناس افسرآماده سازمان آتش نشانی مشهد که از همان لحظات اولیه در محل آتش سوزی حضور داشت در این باره گفت: یک کارگاه تولیدی مبل به مساحت تقریبی ۳۰۰ متر مربع که مقدار زیادی مواد اولیه و مصنوعات چوبی و ... درآن وجود داشت، طعمه آتش سوزی شد.

وی افزود: قرار داشتن چندین کارگاه نجاری و مبل سازی در مجاورت این کارگاه و نیز وجود مقادیر زیادی مواد اولیه قابل اشتعال در این محل، احتمال وقوع آتش سوزی وسیع تر در محل را بیشتر می‌کرد.

اختر شناس خاطرنشان کرد: آتش نشانان بی درنگ درب کارگاه را باز کردند و پس از قطع کردن جریان برق، با استفاده از تجهیزات آبرسانی و دستگاه تنفسی، عملیات مهار و خاموش کردن این آتش سوزی را از دو جهت آغاز کردند.

این افسر آماده آتش نشانی اضافه کرد: آتش نشانان با تلاش بسیار موفق شدند از سرایت آتش به کارگاههای هم جوار جلوگیری و این آتش سوزی را در کوتاهترین زمان ممکن مهار کردند.

وی با اعلام این که علت بروز این آتش سوزی توسط کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این حادثه به هیچ کس آسیب جانی نرسید.

منبع: پایگاه خبری ۱۲۵

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.