گیلان- محب‌علی رنج‌ور گفت: با صاحبان انشعابات غیرمجاز آب آشامیدنی در روستاهای گیلان برخورد قانونی شد.

آمار چشمگیر شناسایی انشعاب غیرمجاز آب آشامیدنی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی آب و فاضلاب روستایی گیلان، محب‌علی رنج‌ور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان گفت: سال گذشته سال ۴۳۲فقره انشعاب غیرمجاز آب آشامیدنی در روستاهای استان شناسایی شد.

وی افزود: ۳۳۹فقره از این تعداد انشعاب غیرمجاز تعیین تکلیف و به انشعاب مجاز تبدیل شد.

رنج‌ور تصریح کرد: صاحبان بقیه انشعابات غیرمجاز نیز در حال طی کردن مراحل قانونی هستند.

وی گفت: دارندگان انشعابات غیرمجاز با مراجعه به امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان خود و تشکیل پرونده می‌توانند از انشعاب قانونی آب آشامیدنی برخوردار شوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان با تاکید به پرداخت به موقع هزینه قبوض آب افزود: پرداخت به موقع آب بها موجب خدمات رسانی بهتر می‌شود.

محب علی رنج ور تصریح کرد: به استناد ماده ۴-۳۹ آیین نامه عملیاتی و شرایط عمومی تعرفه های آب و فاضلاب ابلاغی وزارت نیرو، در صورت پرداخت نشدن دیون هریک از مشترکان، شرکت آب و فاضلاب روستایی می‌تواند ضمن قطع موقت انشعاب، برای وصول مطالبات پیگیری قضایی کند که در این صورت هزینه‌های اضافی ناشی از این اقدام برعهده خود مشترک خواهد بود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان با بیان اینکه تلاش می کنیم که تا حد امکان اقدام قهری انجام نگیرد از روستائیان خواست با پرداخت به موقع آب بهای این شرکت را در خدمات رسانی بهتر یاری کنند.

گفتنی است که شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان ۳۰۱هزار مشترک آب دارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.