گیلان- احمد سیاوش‌پور گفت: دستگاه‌های نظارتی گیلان در ماه رمضان، بر نحوه توزیع کالاها و قیمت اقلام اساسی مورد نیاز مردم به طور دقیق نظارت می‌کنند.

لزوم نظارت بر نحوه توزیع کالا در گیلان در ماه  مبارک رمضان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی دادگستری گیلان، ‌ احمد سیاوش‌پور رئیس کل دادگستری گیلان در نشست مدیریت پیشگیری از وقوع جرم گیلان که با محوریت ماه مبارک رمضان و بررسی وضعیت سواحل استان برگزار شد اظهار داشت: طرح نظارت بر نحوه توزیع کالاها و قیمت اجناس در ماه مبارک رمضان اجرایی می‌شود.

رئیس کل دادگستری گیلان از اقدامات دستگاه قضایی در ماه مبارک رمضان سخن گفت و در همین راستا عنوان کرد: با فرد یا افرادی که در ماه مبارک رمضان با اعمال هنجارشکنانه خود بخواهند حرمت این ماه مقدس را زیرپا بگذارند طبق قانون برخوردهای لازم انجام خواهد شد.

سیاوش‌پور ضمن توصیه و سفارش به کلیه دستگاه‌های نظارتی استان گیلان و نحوه عملکرد آنان در ماه مبارک رمضان تصریح کرد:‌ از کلیه دستگاه‌های نظارتی استان انتظار داریم به وظایف خود خوب عمل کنند تا آمار وقوع جرم در ماه مبارک رمضان کاهش پیدا کند.

وی برخورد جدی با گران‌ فروشان و کم‌فروشان در ماه مبارک رمضان را مورد تأکید قرار داد و ابراز داشت: برای رفاه حال عموم مردم و ‌در راستای تنظیم بازار، کلیه دستگاه‌های نظارتی استان گیلان به طور دقیق بر روند توزیع کالاها و قیمت اجناس نظارت مستمر و دقیقی دارند.

رئیس کل دادگستری گیلان آمار بالای غرق‌شدگان در سواحل دریای خزر در سال گذشته را مورد انتفاد قرار داد و گفت: ضروری است نهادهای متولی با برنامه‌ریزی مناسب و کار کارشناسانه به بررسی این موضوع بپردازند تا آمار غرق‌شدگان در سواحل گیلان کاهش پیدا کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.