رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت:نظارت مؤثر و مستمر بر عملکردهای حوزه‌های قضائی خراسان رضوی از مهم ترین رویکردهای این نهاد در سال جاری است.

نظارت مؤثر و مستمر بر عملکردهای حوزه‌های قضائی خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام علی مظفری اظهار کرد: یکی از مهمترین رویکردهایی که در سال‌های اخیر مورد پیگیری مجموعه قضائی استان خراسان رضوی قرار گرفته برنامه اعمال نظارت مؤثر و مستمر بر کلیه عملکردهای حوزه‌های قضائی و کلیت مجموعه قضائی استان بوده است.

وی افزود: در سال‌های اخیر اقدامات بسیار خوبی توسط واحد نظارت و ارزشیابی قضات در استان، معاونت قضائی و حفاظت و اطلاعات ارشد قوه قضائیه در خراسان رضوی، هیأت رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان دادگستری، هسته گزینش قوه قضائیه در استان و سایر مجموعه‌های نظارتی به انجام رسیده که اثرات بسیار ارزشمندی داشته است.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی ادامه داد: از مسئولان واحدهای قضائی به طور جد خواسته شده تا ضمن اعمال دقیق سیاست‌های ابلاغی از ناحیه ریاست محترم قوه قضائیه، نظارت مؤثری بر کلیه عملکردها در تمامی حوزه‌های قضائی داشته باشند.

وی گفت: متعاقب تشکیل دادگاه‌های ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی در استان خراسان رضوی و برخورد قاطعانه دستگاه قضائی با اخلال گران در نظام اقتصادی و همچنین رسیدگی به پرونده شرکت موسوم به پردیسبان و پرونده موسوم به تعاونی اعتبار اعتماد ایرانیان و محکومیت متخلفین و متهمان این پرونده‌ها جمعی از سهامداران و شکات پرونده تعاونی اعتبار اعتماد ایرانیان برای تقدیر از اقدام قاطعانه مجموعه قضائی با نصب بنر، پلاکارد و سردادن شعارهای تشکر آمیز در مقابل ستاد دادگستری استان خراسان رضوی حضور یافتند.

در همین زمینه نماینده دادستان عمومی و انقلاب مشهد در دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلال گران در نظام اقتصادی کشور در استان خراسان رضوی خاطر نشان کرد: اطمینان خاطر می‌دهیم که دستگاه قضائی با در نظر گرفتن منافع عمومی و حقوق عامه با قاطعیت به تکالیف خود عمل خواهد کرد و وظیفه خود را طبق قانون به انجام خواهد رساند.

منبع: مهر

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.