مدیر روابط عمومی دامپزشکی خراسان رضوی گفت: با شناسایی یک کارگاه غیرمجاز بسته بندی مرغ در مشهد ۵۰۰ کیلوگرم گوشت مرغ غیربهداشتی کشف وضبط شد.

۵۰۰ کیلوگرم گوشت مرغ غیربهداشتی در مشهد کشف شد

به گزارش قدس آنلاین، هادی زارعی افزود: این اقدام در پی گزارش نیروی انتظامی توسط بازرسان نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی شبکه دامپزشکی شهرستان مشهد صورت گرفت.

وی اضافه کرد: این کارگاه غیرمجاز در پارکینگ یک باب منزل مسکونی دایر شده بود و گوشتهای مرغ را به شکل غیر بهداشتی قطعه بندی و بسته بندی می کرد که از ادامه فعالیت آن جلوگیری به عمل آمد.

مدیر روابط عمومی دامپزشکی خراسان رضوی گفت: از این گوشتهای مرغ نمونه برداریهای لازم انجام شده است که پس از حصول نتیجه با توجه به دستور مقام قضایی، محموله ضبط شده تعیین تکلیف خواهد شد.

زارعی از شهروندان خواست در خرید انواع فرآورده های خام دامی، به تاریخ تولید و انقضای محصولات توجه کنند و تا جایی که می توانند از فرآورده های بسته بندی شده دارای نشان و مجوز دامپزشکی استفاده کنند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف در تولید، نگهداری و عرضه فرآورده های خام دامی اطلاعات خود را با تماس با تلفن ۱۵۱۲ یا سامانه پیامک ۳۰۰۰۰۱۵۱۲ در اختیار مسئولان امر قرار دهند.

منبع: استانداری

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.