سردار فدوی گفت: از بهمن ۵٧ دشمنان از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی فروگذار نکرده اند.

دشمن به صورت سازمان یافته برای ضربه زدن به انقلاب تلاش می‌کند

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، سردار سرتیپ پاسدار علی فدوی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران عصر امروز دوشنبه ٩ اردیبهشت طی سخنانی در همایش سپاه، اقتدار و امنیت در دانشگاه علم و صنعت، گفت: اصل انقلاب اسلامی و این نهضت از زمان آغاز تاکنون خالص بود، زیرا برای خدا انجام شد.

وی افزود: حضرت امام از سال ۴٢ که این نهضت را آغاز کرد، هدفی جز رضای خداوند نداشت.

سردار فدوی با اشاره به وعده راستین خداوند اظهار کرد: وعده خداوند همواره حق و راستین است و هر کس که به وعده خداوند اعتقاد داشته باشد و به آن عمل کند، خداوند او را یاری خواهد کرد.

وی افزود: انقلاب اسلامی هم از ابتدا تاکنون هدفی جز رضایت خداوند نداشته است و با این هدف در حال اعتلا و پیشرفت است.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به پیشرفت‌های انقلاب اسلامی نسبت به زمان ابتدای انقلاب، تصریح کرد: در طول ۴٠ سال گذشته ما در همه زمینه‌ها پیشرفت‌های بسیاری داشته ایم و هیچ کس نمی‌تواند ادعا کند که در اوایل انقلاب نسبت به زمان فعلی پیشرفته‌تر بوده ایم.

سردار فدوی درباره شدت دشمنی‌ها با انقلاب اسلامی نیز اذعان کرد: از بهمن ۵٧ دشمنی با انقلاب اسلامی به صورت سازمان یافته آغاز شد و تاکنون هم ادامه داشته و از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی فروگذار نکرده اند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: ما جنگ را به خانه دشمنان منتقل کرده ایم. آمریکایی ها همیشه هر کاری کردند پاسخ محکمی گرفته اند و از این به بعد هم اگر اقدامی کنند قطعا پاسخ خواهند گرفت.

سردار فدوی ادامه داد: دشمنان ما رجز خوانی می کنند و هر حرکتی می توانند علیه ما انجام می دهند؛ این حرکت های دشمنان نشان از راه درست و قدرت ایران است.

وی ادامه داد: اگر ما یک قاچاقچی را اعدام کنیم‌، آنها این کار را در بوق و کرنا می کنند اما می بینیم که در مقابل اعدام همزمان ۳۷ نفر بی گناه سکوت می کنند.

معاون هماهنگ‌ کننده سپاه اذعان کرد:ما باید در قله قرار گیریم، اگر ما همواره در اوج قدرت باشیم هیچ کس جرات نزدیک شدن و تهدید ایران اسلامی را نخواهد داشت.

دریادار فدوی عنوان کرد: انقلاب اسلامی با گذشت چهل سال به یک تکیه گاه خوب دست پیدا کرده است تا راه خود را با قوت بیشتری ادامه دهد.

وی در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان مبنی بر اینکه پاسخ سپاه به اقدام ترامپ مبنی بر تروریست خواندن سپاه چه خواهد بود، اظهار کرد: آمریکایی ها همیشه هر کاری کردند پاسخ محکمی گرفته اند و از این به بعد هم اگر اقدامی کنند قطعا پاسخ خواهند گرفت.

معاون هماهنگ کننده سپاه عنوان کرد: ما اکنون نسبت به گذشته خیلی قوی تر هستیم و امریکایی ها هم‌ این را به خوبی می دانند.

سردار فدوی افزود: آمریکا مدعی می شود که حساب های بانکی سپاه را در خارج کشور مسدود می کند این در حالی است که فرماندهان سپاه اصلا حسابی در خارج از کشور ندارد که کسی بتواند آن را مسدود کند؛ حساب های فرماندهان سپاه در داخل کشور نیز در حد همان حقوق آنان است.

وی با بیان اینکه ما جنگ‌را به خانه دشمنان منتقل کرده ایم، تصریح کرد: پیش از این ما مجبور بودیم در خانه خود با دشمن بجنگیم اما امروز ما هزاران کیلومتر آن طرف تر با دشمن می جنگیم و در این اقدام ابتکار عمل نیز با ما است.

معاون هماهنگ کننده سپاه در پاسخ به سوالی در رابطه با مذاکره سپاه پاسداران با طالبان و گروهک ها گفت: سپاه مذاکراتی با هیچ گروهی ندارد. نیروهای سپاه به صورت مدام در حال درگیری با دشنان هستند و همواره شهید می دهند.

سردار فدوی در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان مبنی بر دلایل حضور سپاه در امر سازندگی گفت: سپاه در دولت اقای هاشمی به درخواست انها وارد بحث سازندگی شد؛ درست است که برخی از دوستان کم‌لطفی می کنند نسبت به سپاه اما همین افراد برای کارهای عمرانی کشور از سپاه در خواست می کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه با بیان اینکه امروز تمام اقدامات سپاه در عرصه سازندگی به درخواست دولت بوده است، اظهار کرد: اگر سپاه نبود هزینه های بسیاری برای سازندگی به کشور تحمیل می شد؛ سپاه بسیاری از پروژه های بزرگ و عظیم کشور را امروز اجرایی می کند.

معاون هماهنگ کننده سپاه با تاکید بر اینکه قوی ترین نیروهای متخصص کشور در بدنه سپاه و بسیج فعالیت می کنند، گفت: اگر سپاه نبود بزرگترین پالایشگاه میعانات تحت عنوان پالایشگاه خلیج فارس احداث و راه اندازی نمی شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.