همدان- حسین قراباغی گفت: جذب سرمایه‌گذار برای گردشگری شهر همدان نیاز به حمایت واقعی دارد و باید موازی‌کاری را در این حوزه در همدان کنار گذاشت و با عزمی جزم وارد کار شد.

 شورا برای جذب سرمایه‌گذار و حمایت از آن تلاش کرده است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حسین قراباغی رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان اظهار کرد: شورای شهر همدان به عنوان نمونه برای حمایت از زیرساخت‌های گردشگری یک هتل را که سال ها در همدان غیر فعال بود با برگزاری چند جلسه با وراث مالک به حالت فعال در آورده است و از نظر شهرداری دیگر هیچ مشکلی برای اجرا ندارد.

 وی با اشاره به اینکه جذب سرمایه‌گذار در حوزه شهری به عزم جزمی نیاز دارد،   افزود: لرستانی ها با حمایت میراث فرهنگی برای تبلیغ جاذبه‌های یکی از شهرها خود ۳۵۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان در قالب ساخت ویدئو کلیپ هزینه کردند اما در همدان از این خبر ها نیست.

 وی بیان کرد: همدان زیر ساخت مناسب به نام راه آهن و فرودگاه دارد اما به خوبی برای توسعه گردشگری شهر از این زیر ساخت ها استفاده نشده است.

 وی گفت: افراد دلسوز و حامی سرمایه‌گذاری گردشگری به جد باید وارد این حوزه در شهر همدان شوند و باید برای پرهیز از موازی‌کاری در سرمایه‌گذاری گردشگری در همدان پنجره واحد تشکیل شود.

 انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.