۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲
کد خبر: 654181

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس موفقیت پرسپولیس در رقابت های مختلف را منوط به حفظ تمرکز این تیم دانست.

زادمهر: پرسپولیس تمرکز می‌خواهد

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، محمدرضا زادمهر پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس  در خصوص بازی پیش روی پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز گفت: بازی بسیار سختی در انتظار پرسپولیس است. این مسابقه تکلیف قهرمان را تا حد زیادی مشخص می‌کند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: پرسپولیس در سه جام مختلف حضور دارد و برای اینکه بتواند موفقیت‌هایش را ادامه دهد نیاز به حفظ تمرکز دارد. این تیم در شرایط فعلی فقط با همین فرمول نتیجه می‌گیرد. متأسفانه مسائل حاشیه‌ای در فوتبال ایران و پرسپولیس خیلی زیاد است اما دلیلی ندارد بازیکنان وارد این مشکلات شوند.

وی درباره عملکرد فنی بازیکنان برانکو ایوانکوویچ در فصل جاری تصریح کرد: بازیکنان پرسپولیس شناخت خوبی از تاکتیک‌های تیمی پیدا کرده اند. اگر این تیم بتواند بازی مالکانه‌اش را انجام بدهد، بازی‌های باقیمانده‌اش را با پیروزی پشت سر می‌گذارد.

زادمهر با نقد تنش‌های به وجود آمده در هفته‌های اخیر بین هواداران تیم‌های لیگ برتری اظهار کرد: هیچ کجای دنیا کری‌های فوتبالی جایش را به توهین نمی‌دهد. فوتبال برای نشاط جامعه است. دلیل نمی‌شود رفتارهای ناهنجار را در استادیوم‌ها شاهد باشیم. ورزشگاه‌ها نیاز به توجه همه نهادهای فرهنگی و ورزشی برای جلوگیری از بی اخلاقی دارند.

کارشناس فوتبال ایران افزود: باشگاه‌ها باید در رفتارهای خود بازنگری کنند. آنها باید بازیکن خود را از لحاظ اخلاقی پرورش دهند. شرایط فرهنگی فعلی در استادیوم‌ها اصلاً خوب نیست. نمی‌توان همه تقصیرها را گردن فرد خاصی مثل داور یا فدراسیون انداخت تا بتوان شعارهای تندی را نیز به آنها نثار کرد. صورت مساله را نباید پاک کنیم. وقتی کار به چنین گره کوری می‌رسد باید تمام نهادها دست به دست هم دهند تا چنین مشکلاتی را نبینیم. کری خوانی با بی اخلاقی فرق دارد. نباید حریف و هوادارانش را تحقیر کرد. این اتفاق عواقب خطرناکی برای جامعه دارد.

زادمهر در پایان خاطرنشان کرد: باید به کارهای فرهنگی توجه بیشتری داشته باشیم. فوتبال بدون فرهنگ هیچ کمکی به جامعه و نشاط آن نمی‌کند.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.