استوکس بازی رفت مقابل پرسپولیس را به دلیل غیبت در تمرین‌های تراکتورسازی از دست داد و حالا برای دیدار برگشت هم آسیب دیده است. اتفاق‌هایی عجیب که با واکنش هواداران تراکتورسازی مواجه شده

استوکس- پرسپولیس و یک شایعه‌ تکراری

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، آنتونی استوکس مهاجم ایرلندی تراکتورسازی تبریز به بازی مقابل پرسپولیس نمی‌رسد. این خبری است که در آستانه ی این بازی حساس منتشر شده و البته واکنش‌های بسیاری هم در پی داشته. مجید صادقی، پزشک تراکتورسازی معتقد است که استوکس بعد از برخورد با رشید مظاهری دچار آسیب‌دیدگی شده و به همین دلیل نمی‌تواند مقابل پرسپولیس بازی کند: «استوکس در صحنه‌ی مشکوک به پنالتی مقابل ذوب‌آهن از ناحیه کتف دچار مصدومیت شد که بلافاصله پس از پایان بازی کادر پزشکی تیم وضعیت این بازیکن را بررسی کرد. پس از بررسی‌های اولیه این بازیکن تحت آزمایش MRI و سی‌تی‌اسکن قرار گرفت که نتایج در دست بررسی است. استوکس در حال حاضر تمرینات اختصاصی خود را زیر نظر کادر پزشکی تیم پشت سر می‌گذارد و هنوز وضعیت او برای دیدار مقابل پرسپولیس مشخص نیست. پس از بررسی نتایج آزمایش‌ها و معاینه‌های لازم در خصوص حضور یا عدم حضور استوکس در این بازی تصمیم‌ نهایی گرفته خواهد شد.»

آسیب‌دیدگی کتف و غیبت احتمالی استوکس مقابل پرسپولیس

این صحبت‌های پزشک و فیزیوتراپ باشگاه تراکتورسازی است. اما چند پرسش که ذهن هواداران تراکتورسازی را در این روزهای بحرانی به خود مشغول کرده. آنتونی استوکس و رشید مظاهری در اواسط نیمه‌ی اول با هم برخورد کردند. یعنی استوکس حدود ۲ دقیقه از نیمه ی اول و ۴۵ دقیقه‌ی نیمه‌ی دوم را با آسیب‌دیدگی بازی کرد؟ این پرسشی است که ذهن هواداران تراکتورسازی را درگیر خود کرده. پرسشی  که با توجه به فضای امنیتی تمرین تراکتورسازی بی‌پاسخ مانده است.

اما پرسش دوم کمی جالب‌تر است. آنتونی استوکس درست بعد از بازی رفت تراکتورسازی مقابل ذوب‌آهن به مرخصی رفت و قرار بود خیلی زود به تبریز برگردد و در تمرین این تیم شرکت کند. اتفاقی که با بدقولی‌های این مهاجم ایرلندی رخ نداد تا آنتونی استوکس بازی برابر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی را از دست بدهد. بعد از این اتفاق در فضای مجازی حرف و حدیث‌هایی به‌وجود آمد و عده‌ای غیبت استوکس را تعمدی دانستند.   

حتی سایتی به نام تماشاچی در خبری عجیب مدعی شد که لی اروین و آنتونی استوکس دو مهاجم گلزن تراکتورسازی که در تمرینات این تیم برای بازی با پرسپولیس غایب بوده‎اند، شاید فصل آینده پیراهن رقیب تهرانی را بپوشند. بخشی از این خبر را مرور می‌کنیم: «شایعه‌ای در تبریز دهان به دهان می‌چرخد که پرسپولیسی‌ها پای بازیکنان خارجی و گلزن تراکتورسازی نشسته و قبل از بازی با آن‌ها برای فصل بعد تماس گرفته و توافق کرده‌اند. البته پیشنهاد پرسپولیس به لی اروین و استوکس تایید نشده اما با توجه به اتفاقی که برای گادوین منشا رخ داد، قابل تامل بوده و حسابی هواداران تراکتورسازی را خشمگین کرده است.»

شجاعی نیست، شاید استوکس هم نباشد

این خبر در حد یک شایعه منتشر شد اما حالا و با توجه به غیبت احتمالی استوکس مقابل پرسپولیس، شکل جدی‌تری به خود گرفته است؛ هیچ سند و مدرکی در این رابطه وجود ندارد و واکنش‌ها فقط در فضای مجازی است و تحلیلی که هواداران تراکتورسازی انجام می‌دهند. آن‌ها وقتی به آنتونی استوکس بدبین شده‌اند که دیدند او مقابل ذوب‌اهن بدون کوچکترین مشکلی بازی کرد و تا انتها نیز در زمین بود.

همین تحلیل‌ها شاید برای آنتونی استوکس و باشگاه تراکتورسازی گران تمام شود. پزشکان باشگاه تبریزی دنبال راهی برای رفع مصدومیت کتف استوکس و حضور او مقابل پرسپولیس هستند اما باید ببینیم آیا مهاجم ایرلندی هم علاقه‌مند به وقوع این اتفاق است؟ 

منبع: ایران ورزشی 

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.