خراسان شمالی-رضا رضایی گفت: هدف از طرح اهدا کتاب، تجهیز کتابخانه های روستایی، انس و الفت هر چه بیشتر مردم و علاقمندان با کتاب، دسترسی آسان به کتاب های مورد نیاز و توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه است.

٧٣٢ جلد کتاب به مناطق روستایی خراسان شمالی اهدا شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی، رضا رضایی معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از اهدا ٧٣٢ جلد کتاب به مناطق روستایی این استان خبر داد.

وی افزود: ٧٣٢ جلد کتاب با ٣٤٤ عنوان به ارزش ١١٠ میلیون ٦٠٠ هزار ریال به مناطق روستایی تیتکانلو فاروج و محمد آباد مانه و سملقان اهدا شده است.

وی اظهار داشت: ٦٧٢ جلد کتاب با ٣٠٠ عنوان  به ارزش ٩٤میلیون و ٤٣٠ هزار ریال به منظور تجهیز کتابخانه شهر تیتکانلو اهدا شد.

رضایی، همچنین از اهدا ٦٠ جلد کتاب با ٤٤ عنوان به مبلغ ١٥ میلیون ١٧٠ هزار ریال به روستای محمد آباد شهرستان مانه و سملقان خبرداد و افزود: این کتاب ها به منظور بهره مندی علاقمندان ساکن در این روستا توزیع شده است.

وی اظهار داشت: کتاب های اهدایی با موضوعات کودک و نوجوان، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، ایثار و شهادت، دفاع مقدس، عفاف و حجاب و ... می باشد.

رضایی، هدف از طرح اهدا کتاب، را تجهیز کتابخانه های روستایی، انس و الفت هر چه بیشتر مردم و علاقمندان با کتاب، دسترسی آسان به کتاب های مورد نیاز و توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه برشمرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.