همدان – به مناسبت روز صنعت برق ایران و روز جهانی کارگر از کارگران نمونه شرکت مدیریت تولید برق شهید مفتح تجلیل شد.

تجلیل از کارگران نمونه شرکت مدیریت تولید برق شهید مفتح

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، مراسم تجلیل از کارگران نمونه شرکت مدیریت تولید برق شهید مفتح  با حضور جمعی از مدیران استان همدان و شهرستان کبودرآهنگ برگزار شد.

عبدالمجید دیناروند مدیر عامل شرکت مدیریت تولید برق شهید مفتح ضمن تبریک روز کارگر گفت: زحمات شما همکاران در نیروگاه تبدیل به انرژی برق می شود و اگر چرخ صنعت تولید برق از حرکت بایستد تمامی صنایع متوقف می شوند.

دیناروند با اشاره به روز جهانی کارگر افزود:  با ارزش ترین سرمایه هر سازمان، نیروی انسانی است و همه ما باید در راستای اهداف سازمانی تلاش کنیم.

وی تصریح کرد: نیروگاه شهید مفتح در سال ۹۷ مقام برتر آمادگی تولید را به خود اختصاص داد و کسب این رتبه وظیفه ما را برای پیک تابستان سال‌جاری دوچندان می کند.

وی افزود: امسال از طرف وزارت نیرو سال ۰۹۸ نامگذاری شده است و این به معنای سال بدون خاموشی است که امیدواریم با اقدامات و برنامه ریزی های صورت گرفته در پیک تابستان امسال همچون گذشته در خدمت شبکه برق کشور باشیم.

در بخش دیگری از این مراسم دکتر توصیفیان مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان ضمن گرامیداشت سالگرد شهادت شهید عبدالحسین برونسی و روز بسیج کارگری، هفته  کارگر را به تمامی کارکنان نیروگاه شهید مفتح تبریک گفت.

 در ادامه این مراسم گروه های هنری به اجرای برنامه پرداختند و همچنین در پایان مراسم از ۱۸ کارگر نمونه شرکت مدیریت تولید برق شهید مفتح تجلیل شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.