فرماندار نیشابور گفت: وقوع سیل در نیشابور آسیب زیادی به راه های روستایی این شهرستان زده است.

سیل خسارت زیادی به راه های روستایی نیشابور زده است

به گزارش قدس آنلاین ، سعید شیبانی صبح سه شنبه در جلسه شورای اداری نیشابور در سالن شهید عابدی فرمانداری نیشابور اظهار کرد: آسیب‌های زیادی در راه‌های مواصلاتی شهرستان داشتیم و متأسفانه سیل اخیر این آسیب را دو چندان کرد.

وی افزود: نیشابور با حمایت فولاد خراسان در بحث معین اقتصادی وارد شده است و تلاش ما این است که از این ظرفیت در جهت اشتغال روستایی استفاده کنیم و باید با ایجاد خودباوری به سمت اشتغال در روستاها حرکت کنیم.

فرماندار نیشابور ابراز کرد: با پیگیری‌های انجام شده فولاد خراسان بیمه عشایری برای نیشابور و فیروزه را در سطح کلی پوشش و تأمین خواهد کرد.

وی بیان کرد: نیشابور ظرفیت بزرگی دارد اما در توزیع بودجه‌ها و اعتبارات ظلم‌های زیادی به این شهرستان شده شده است که این مهم نیازمند توجه تمام مدیران شهرستان و چانه زنی اداری است.

تلاش برای تحقق شعار سال

رئیس اداره کار و تعاون نیشابور نیز در ادامه این جلسه اظهار کرد: برای تحقق شعار سال تمام مردم باید تلاش کنند و شهروندان نیشابوری با استفاده از کالای ایرانی به تولید داخلی کمک کنند و باید با جدیت بیشتری به بحث حمایت از تولید داخلی ورود کنیم.

علیرضا نبوی نژاد افزود: سال ۹۷، ۹۹۱ نفر به اداره کار و تعاون مراجعه و پرونده شکایت تشکیل دادند و از این تعداد ۵۹۱ پرونده رأی صادر شده است و ۴۰۰ نفر توافق کردند. در بحث حوادث ناشی از کار در سال گذشته ۹ هزار و ۷۰۰ ساعت آموزش برای کارگران داشته‌ایم و عمده حوادث شهرستان مربوط به ساختمان‌ها است.

وی ابراز کرد: ۱۸ میلیارد و ۶۹۷ میلیون تومان طرح حمایتی روستایی پرداخت شده است و در کسب کارهای مشاغل خانگی ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان اعتبار داشته‌ایم که با اولویت بندی پرداخت شده است و همچنین ۵۹ میلیارد ریال برای طرح‌های کمیته امداد و بهزیستی داشته‌ایم که پرداخت به صورت کامل انجام نگرفته است.

نبوی نژاد گفت: در سال گذشته تعهد ۵ هزار ۲۷۰ نفر اشتغال داشته باشیم که ۷ هزار و ۲۸۷ نفر اشتغال داشتیم که بالاتر از تعهدمان بود.

منبع : مهر

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.