معاون شهردار و رییس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: سفره های افطاری همدلی شهرداری در ماه مبارک رمضان میزبان روزه داران خواهند بود.

مشهد میزبان نمایشگاه قرآن در ماه مبارک رمضان

مهدی زارعی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار داشت: برنامه های مختلف و متنوعی از سوی سازمان فرهنگی اجتماعی  شهرداری مشهد برای ماه مبارک رمضان در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: مهمترین برنامه ما در این ماه در راستای   انس با قرآن، محافل و مسابقات قرآنی ، برگزاری نمایشگاه قرآن در نمایشگاه بین المللی مشهد است که در آن فعالیت های گسترده و محتوابخش در راستای مفاهیم قرآنی صورت خواهد گرفت  و در حاشیه آن نیز برنامه هایی نظیر سخنرانی های شخصیت های فرهنگی و قرآنی  برای مخاطبان و مردم خواهد بود.

رییس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان باید زمینه آماده‌ سازی نشاط معنوی شهروندان فراهم گردد، افزود: طی ماه مبارک رمضان، در ۲۰فرهنگ سرای شهرداری نیز حدود ۱۵۰ برنامه اجرا خواهد شد و ورزشکاران محلات در طول ماه مبارک رمضان در سراهای محله و مراکز فرهنگی شهرداری در رشته های مختلف ورزشی به رقابت با یکدیگر می پردازند. به طوری که مردم می توانند از این  برنامه ها از جمله مسابقات فوتبال،فوتسال ،والیبال و موارد مشابه از افطار تا سحر در مکان های باز و سالن های شهرداری شرکت و استفاده کنند.

وی تصریح کرد: علی رغم مشکلات اقتصادی ، اما امسال نیز سفره های افطاری شهرداری میزبان روزه داران خواهند بود و با عنوان سفره های همدلی توسط مناطق شهرداری در بستر فضاهای شهری و حاشیه خیابان هایی که باعث مزاحمت درتردد شهری نشوند و امنیت انها برقرار باشد صورت خواهند گرفت که مردم نیز می توانند در برگزاری این سفره ها همکاری و همراهی داشته باشند.

زارعی بیان داشت: همزمان یک رویداد بین المللی نیز در این ماه مبارک و در ۲۳ و ۲۴ اردیبهشت ماه با عنوان شاهنامه در گذر جاده ابریشم در شهر مشهد با حضور میهمانانی از کشورهای خارجی و سایر استان های کشور در تالار شهر مشهد برگزار خواهد شد و در ان به تجلیل از مقام شاعر برجسته ایران ، فردوسی پرداخته خواهد شد .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.