در جلسه ای با حضور استاندار خراسان رضوی مصوب شد زمین های دولتی با مساحت بیش از یک هزار هکتار و با فاصله مناسب و استاندارد از شهر مشهد طی یک هفته آینده برای ساخت فرودگاه جدید شناسایی و معرفی شود.

تعیین مهلت یک هفته ای برای شناسایی زمین های مستعد ساخت فرودگاه جدید مشهد

به گزارش قدس آنلاین، نخستین جلسه امکان سنجی جابجایی فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد با حضور علیرضا رزم حسینی و جمعی از مدیران استانی و شهری در محل دفتر استاندار برگزار شد.

در این جلسه مصوب شد زمین های دولتی با مساحت بیش از یک هزار هکتار و با فاصله مناسب و استاندارد از شهر مشهد طی یک هفته آینده برای ساخت فرودگاه جدید شناسایی و به اداره کل فرودگاه های خراسان رضوی معرفی شود تا اقدامات اجرایی برای تعیین گزینه نهایی انجام گیرد.

همچنین با تاکید استاندار خراسان رضوی مقرر شد شهرداری مشهد نسبت به انجام مطالعات اقتصادی زمین فعلی فرودگاه شهید هاشمی نژاد و برآورد میزان درآمد حاصل از تغییر کاربری آن اقدام کند.

علیرضا رزم حسینی، استاندار خراسان رضوی در این جلسه تاکید کرد که با توجه به رشد روز افزون تقاضای سفر هوایی به مشهد، انتقال فرودگاه شهید هاشمی نژاد به خارج از شهر ضرورتی غیرقابل انکار است.

وی افزود: تلاش خواهیم کرد که فرودگاهی در شأن زائران و مجاوران بارگاه منور امام رضا(ع) در محدوده خارج از شهر مشهد احداث شود

منبع: استانداری

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.