معاون وزیر خارجه کره شمالی به آمریکا هشدار داد در صورتیکه رویکرد تازه‌ای در مذاکرات هسته‌ای در پیش نگیرد، با تبعات ناخواسته‌ای مواجه می‌شود.

معاون وزیر خارجه کره شمالی: آمریکا تغییر رویه ندهد با تبعات ناخواسته مواجه می‌شود

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، بنابر گزارش رسانه دولتی کره شمالی، معاون وزیر خارجه این کشور امروز (سه‌شنبه) اعلام کرد در صورتیکه آمریکا نتواند تا پایان امسال رویکرد تازه‌ای را در مذاکرات هسته‌ای ارائه دهد، با تبعات ناخواسته‌ای روبه‌رو خواهد شد.

«چو شون هو» معاون وزیر خارجه کره شمالی به مصاحبه هفته گذشته مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا با سی بی اس اشاره کرد که در آن پمپئو اعلام کرده بود در صورت شکست مذاکرات با کره شمالی، واشنگتن ممکن است مجبور به تغییر رویه شود.

بنابر گزارش خبرگزاری دولتی کره شمالی، این مقام وزارت خارجه این کشور گفت تغییر رویه تنها یک ترجیح برای آمریکا نیست، در صورتیکه تصمیم بگیریم این (تغییر رویه) می‌تواند انتخاب ما باشد. چو شون هو تاکید کرد در صورتیکه آمریکا نتواند رویکرد خود را با توجه به برنامه زمانی که ما ارائه کردیم تغییر دهد، قطعا با تبعات ناخواسته آن مواجه خواهد شد.

معاون وزیر خارجه کره شمالی در حالی به آمریکا درباره تبعات ناخواسته عدم تغییر رویکرد هشدار می‌دهد، که نشست دوم کیم جونگ اون، رهبر این کشور و دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در هانوی ویتنام با شکست مواجه شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.