سیستان و بلوچستان-با حضور کتابداران و مسئولین کتابخانه های عمومی شهرستان ایرانشهر اولین جلسه برنامه ریزی هر چه باشکوه تر جشنواره کتابخوانی رضوی ۹۸ در محل دفتر اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ایرانشهر برگزار شد.

جلسه برنامه‌ریزی جشنواره کتابخوانی رضوی در اداره کتابخانه‌های عمومی ایرانشهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی سیستان و بلوچستان، با حضور کتابداران و مسئولین کتابخانه های عمومی شهرستان ایرانشهر اولین جلسه برنامه ریزی هر چه بهتر جشنواره کتابخوانی رضوی ۹۸ در محل دفتر اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ایرانشهر برگزار شد.

اولین جلسه برنامه ریزی هر چه بهتر برگزار شدن بخش کتابخوانی جشنواره رضوی با حضور کتابداران و مسئولین کتابخانه ها در محل دفتر اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ایرانشهر برگزار شد و هر یک از همکاران به نقاط قوت و ضعف این رویداد فرهنگی در سال قبل پرداختند و در ادامه وحید بامری رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ضمن تشکر و قدردانی از فعالیت بسیار خوب همکاران در سال ۹۷ پرداخت که منجر به موفقیت‌های ذیل شد.

انتخاب شهرستان ایرانشهر بعنوان شهرستان پیشتاز و برتر در سطح استان هم به‌لحاظ کیفی و کمی که با رشد فزاینده‌ای روبه‌رو بود و از اداره شهرستان بعنوان اداره برتر، از همکاران کتابخانه خاتم الانبیاء (ص) بعنوان کتابخانه برتر، تعدادی از برگزیدگان شهرستان در سطح استانی که سهم قابل توجه ای از شهرستان ایرانشهر بود در مراسم اختتامیه استانی تجلیل به عمل آمد و تنها برگزیده ملی این جشنواره از استان نوجوان موفق ایرانشهری بود که مایه افتخار استان خاصتا" شهرستان ایرانشهر در سطح ملی بود که در اختتامیه کشوری در مرکز از این نوجوان تجلیل بعمل آمد.

وحید بامری رییس کتابخانه های عمومی شهرستان ایرانشهر گفت: امیدواریم با همت مضاعف همکاران پرتلاش کتابخانه های شهرستان و حمایت دستگاهها و شرکت آحاد مردم و تبلیغات صدا و سیما و خبرگزاری ها بار دیگر در این رویداد مهم فرهنگی بدرخشیم.

بامری افزود: مااز سال ۹۵ به صورت جدی و هر سال بهتر از سال قبل و با مشارکت حداکثری شرکت کننده ها در این جشنواره با آستان قدس رضوی همکاری می نمائیم که بخش برگزاری کتابخوانی که به دو روش مکتوب و اینترنتی صورت می گیرد بر عهده نهاد کتابخانه های عمومی کشور می باشد.

وحید بامری گفت: جهت شرکت در بخش مکتوب علاقه مندان می توانند با مراجعه به یکی از نزدیکترین کتابخانه عمومی محل زندگی خود فرم ها و کتب را دریافت نمایند و جهت شرکت در بخش اینترنتی با مراجعه به سامانه اینترنتی http://razavi.iranpl.ir/ ضمن ثبت نام فایل pdf را دریافت و مطالعه و سپس در این مسابقه شرکت نموده و لازم به ذکر است امسال روش پویش در فضای مجازی از دیگر اقداماتی است که علاقه مندان در همه رده های سنی می توانند از طریق گوشی خود اقدام نموده و شرکت نمایند.

رییس کتابخانه های عمومی شهرستان ایرانشهر افزود:همه اقشار و رده های سنی می توانند به تناسب سن خود در این جشنواره شرکت نمایند که به صورت فردی و خانوادگی هم این امکان مهیا شده که جوایز آن هم مجزا است و از علاقه مندان خواست جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت http://razavi.iranpl.ir/ مراجعه و از آخرین جزئیات و اطلاعیه های این رویداد مطلع شوید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.