یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، ابراز امیدواری کرد تمام تمرکز تیمش روی دیدار مقابل بارسلونا باشد، نه نیوکاسل.

کلوپ: لیونل مسی اول فصل همه را تهدید کرد!

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، لیورپول فردا شب در شرایطی مهمان بارسلونا در نیمه نهایی لیگ قهرمانان خواهد بود که در کورس قهرمانی لیگ برتر نیز قرار دارد و باید ابتدای هفته بعد به مصاف نیوکاسل برود. کلوپ ضمن صحبت در مورد این بازی، به رفع سوء تفاهم در مورد مصاحبه جنجالی اش در رابطه با استادیوم نوکمپ پرداخت. کلوپ امروز مدعی شده بود استادیوم نوکمپ معبد فوتبال نیست که این مصاحبه با واکنش باشگاه بارسا و ارکانش مواجه شد.

دیدار مقابل بارسلونا: "کسب تساوی در خانه بارسلونا بدترین نتیجه ممکن نیست زیرا بسیاری از تیم ها با برنامه ریزی راهی نوکمپ شده و شکست خوردند. سوسیداد و لوانته نیز اینجا خوب بازی کردند اما در نهایت این بارسلونا بود که پیروز شد. بابی فرمینو امروز در تمرینات لیورپول شرکت کرد و ما فردا باید شرایط دقیق او را بررسی کرده و در مورد حضورش در ترکیب تصمیم گیری کنیم.

اگر ما فردا شب در مقابل بارسلونا حتی ۱۵ درصد تمرکز خود را روی بازی بعدی با نیوکاسل بگذاریم اشتباه بزرگی مرتکب شده ایم، زیرا کسب یک نتیجه خوب در نوکمپ کمک زیادی به صعود ما خواهد کرد. من نمی توانم بیشتر از این برای داشتن فرصت رویارویی با بارسلونا هیجان زده باشم و امیدوارم بتوانم این هیجان را به بازیکنانم نیز انتقال دهم."

فینال فصل قبل: "فوق العاده بود و فقط قهرمان شدن می تواند بهتر از این باشد. بازیکنانم امسال در چنین شرایطی قرار دارند و حالا ما اینجا هستیم. دو سال پیش برای لیورپول حتی کسب سهمیه لیگ قهرمانان نیز یک معضل بود اما حالا ما برای دو فصل متوالی است که به نیمه نهایی رسیده ایم."

حواشی مصاحبه امروز در مورد نوکمپ: "من یک هوادار فوتبال هستم، پس چگونه می توانم در مورد این ورزشگاه بد فکر کنم؟ ما می خواهیم بهترین نمایش خود را در استادیوم نوکمپ ارائه دهیم و باید دید در نهایت کدام تیم از مزیت میزبانی بیشتر استفاده خواهد کرد."

رویارویی با لیونل مسی: "بازی فردا شب فقط معطوف به مسی نیست زیرا بارسلونا دارای بازیکنانی با بالاترین کیفیت در ترکیب خود بوده و آنها قبلا قهرمان اروپا شده اند. مسی قبل از آغاز فصل مدعی شد قصد دارد امسال فاتح لیگ قهرمانان شود و به نظر می رسد این تهدیدی بزرگ برای همه ما باشد، اما ما نیز قصد داریم به فینال برویم.  

به عقیده من مسی بهترین بازیکن دنیا است و رونالدو و سایر بازیکنان بعد از او قرار دارند. پدرم معتقد بود پله بهترین بازیکن تاریخ است اما من بازی های او را ندیده ام و به نظرم مسی بهترین است.

رویارویی با کوتینیو: "از اینکه قرار است او را ببینم بسیار خوشحالم اما من و والورده هستیم که تصمیم می گیریم چه بازیکنی در ترکیب قرار گیرد."

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.