البرز- لیگ یک فوتبال ایران در حالی با معرفی دو تیم صعود کننده به لیگ برتر فوتبال ایران به پایان رسید که گل ریحان نماینده استان البرز علیرغم همه شایستگی ها از رسیدن به بالاترین سطح فوتبال باشگاهی ایران جا ماند.

به گزارش قدس آنلاین، فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال ایران و یا به عبارتی بهتر، لیگ آزادگان با صعود دو تیم گل گهر سیرجان و شاهین شهرداری بوشهر همراه بود.

در این رقابت ها اما گل ریحان نماینده البرز که یکی از اضلاع اصلی صعود به دسته بالاتر محسوب می شد، نتوانست در هفته های پایانی نتایج مورد انتظار را کسب کند و علیرغم شایستگی های فراوان از صعود به لیگ برتر بازماند.

به زعم بسیاری از کارشناسان لیگ یک گل ریحان از ظرفیت و توان لازم برای رسیدن به جمع تیم های لیگ برتری برخوردار بود اما این مهم با توجه به برخی مشکلات نماینده البرز در طول بازی ها میسر نشد وآنها رقابت ها را با رتبه سومی به پایان بردند.

گل ریحان برای صعود به لیگ برتر فصل را با فراز کمالوند آغاز کرد اما حضور او وبرخی بازیکنان نامی والبته پا به سن گذاشته خیلی با کسب نتایج لازم همراه نبود وعملا نماینده البرز را از کورس مدعیان دور کرد.

با این حال با تصمیم به موقع مدیران باشگاه برای تغییر کادرفنی، این تیم جانی دوباره گرفت وبا جمع آوری امتیازات لازم خود را به جمع مدعیان رساند.

گل ریحانی ها به لطف امتیاز دادن دیگر رقبا و بردهای نسبتا خوب شان در یک سوم پایانی لیگ خود را به بالای جدول رساندند و عملا شرایط به گونه ای شد که ابتکار عمل را در دست داشتند اما شکست ناباورانه در برابر شهرداری تبریز و پیروزی های دو رقیب دیگر در فاصله یک هفته به پایان مسابقات عملا آنها را از دایره مدعیان خارج  کرد و فرصت لیگ برتری شدن را به یکباره از آنها گرفت.

لیگ یک به پایان رسیده و حال باید صبوری کرد و دید مدیران باشگاه گل ریحان که انرژی وتوان زیادی را برای لیگ برتری شدن صرف کردند با چه رویکردی برای فصل جدید برنامه ریزی خواهند کرد.

خیلی ها معتقداند حفظ وتقویت این تیم وادامه همکاری با مجتبی حسینی می تواند آنها را به اصلی ترین مدعی لیگ یک در فصل آینده مبدل کند و باید دید آیا مدیران این باشگاه هم همین نگاه واعتقاد را دارند.

گل گهرسیرجان برای رسیدن به لیگ برتر فوتبال ایران چندین فصل متوالی جنگید و ناکام ماند ودر نهایت به هدفش رسید و حال فوتبال دوستان البرزی این انتظار را دارند تا مدیران باشگاه گل ریحان نیز با سعه صدر و بهره گیری از تجارب گرانبهای کسب شده در فصل سپری شده ورفع برخی نواقص تیمی مدعی و کامل را برای شرکت در فصل جدید آماده کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.