پس از چند ماه بلاتکلیفی ؛ بالاخره سکاندار صندلی ریاست سازمان جهادکشاورزی استان خراسان رضوی مشخص شد.

تودیع و معارفه رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی در سکوت خبری

به گزارش قدس آنلاین، صندلی رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی از  ۱۷ دی ماه سال گذشته به دلیل بازداشت مجتبی مزروعی رییس سابق این سازمان به دلیل برخی تخلفات مدیریتی بدون تصدی بود و امورات آن با سرپرست اداره می شد. در حالی که این سازمان نقش اساسی در تنظیم بازار برعهده دارد و از دیگر سو، مدیریت و سیاست گذاری با ثبات استانی  آن بر وضعیت کشاورزان ،دامداران و تولید کنندگان تاثیر مستقیم و به سزایی ایفا می کند.    

با این حال قدس آنلاین با پیگیریهای مکرر از مسئولان استانی و همچنین نمایندگان استان خراسان رضوی درمجلس شورای اسلامی خواستار تعیین تکلیف هرچه سریعتر رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان شد و در ۱۹ فروردین ماه نیز خبر از انتصاب محمد رضا اورانی به این سمت داد .

صبح امروز مراسم معارفه محمدرضا اورانی به عنوان رییس سازمان جهادکشاورزی خراسان رضوی با حضور قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی برگزار شد. در این مراسم محمدرضا اورانی به عنوان رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان معرفی و از نجفقلی صالحی که تا پیش از این سرپرستی این سازمان را برعهده داشت تقدیر شد.

معاونت امور برنامه ریزی سازمان جهاد کشاورزی استان و عضویت هیئت مدیره تعاون روستایی کشور در کارنامه کاری اورانی دیده می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.