استاندار تهران گفت: از چند روش می توان تولید را رونق دهیم و اگر به دلیل شرایط تحریم نتوانیم مواد اولیه را وارد کنیم، خودمان باید این کار را صورت دهیم و دولت هم حمایت می کند.

دولت در شرایط تحریم از رونق تولید حمایت می کند

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در جلسه رفع موانع سرمایه گذاری استان تهران اظهار کرد:ایجاد فضای مناسب برای رونق کسب و کار تکلیف همه ما در سال رونق تولید است؛ رونق تولید نیازمند طراحی و تبیین سازوکار و های مناسب و حذف بروکراسی های پیچیده اداری است.

وی افزود: هنوز خیلی از واحدهای اقتصادی در استان ظرفیت خالی دارند و باید در خصوص ارتقای سقف تولید این واحدها اقدام کنیم.

استاندار تهران تصریح کرد:  از چند روش می توان تولید را رونق دهیم و اگر به دلیل شرایط تحریم نتوانیم مواد اولیه را وارد کنیم خودمان باید این کار را صورت دهیم و دولت هم حمایت می کند.

وی بیان کرد: در خصوص اختلاف شهرداری تهران و فرمانداری ری در ارتباط با  شهر قیامدشت ملاک عمل قانون تقسیمات کشوری است و با تعامل با شهرداری تهران و ایجاد شرایط مطلوب برای سرمایه گذاران را فراهم خواهیم کرد.  

بندپی اظهار کرد: باید شرایط را برای فعالیت اصناف در سال رونق تولید فراهم کنیم و نباید با اختلافاتی که قانون برای آنها راه حل دارد سرمایه گذاری که اقدام به ایجاد اشتغال می کند دلسرد کنیم.

وی یادآور شد: بنا داریم تا با کاهش زمان و حذف بروکراسی های زائد در سال رونق تولید بستر مناسب برای سرمایه گذاران را کاهش دهیم.

ادامه دارد..

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.