همدان- مصطفی پناهنده گفت: گسترش یکپارچگی، تعامل، همدلی و همزبانی رویکرد راهداری در سال جدید است.

رویکرد راهداری در سال جدید گسترش تعامل و همدلی است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین،مصطفی پناهنده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان در جمع روسا، معاونان و کارشناسان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان اظهار کرد: این مهم می تواند در دستیابی به رشد و توسعه استان نقش مهم و تأثیرگذاری داشته باشد.

وی همچنین بر تکریم ارباب رجوع و حفظ حقوق شهروندی تأکید کرد و افزود: رویکرد اداره در سال جدید بر مبنای احساس مسئولیتی است که همه کارکنان باید نسبت به عملکرد خود داشته باشند.

مدیرکل راهداری استان همدان در ادامه با اشاره به اینکه امسال سال متفاوتی برای راهداری و مجموعه آن بود، یادآور شد: با توجه به وضعیت آب و هوایی، بارش های اخیر و اقدامات امدادرسانی در مناطق مختلف استان و همچنین استان های سیل زده، راهداران با تلاش مضاعف درگیر این موضوع شدند.

پناهنده تأکید کرد: استان همدان در بحث بارش رتبه سوم کشور را به خود اختصاص داد و با توجه به مدیریت استانداری و تلاش روزافزون و فعالیت شبانه روزی راهداران خوشبختانه هیچگونه انسداد جاده ای نداشتیم و همه محورهای مواصلاتی استان باز بودند.

وی به خسارت های وارد شده بر اثر سیلاب در استان اشاره و خاطرنشان کرد: این بارش ها موجب آسیب دیدن ۲۵۸ دهنه پل و بیش از ۷۷ میلیارد تومان خسارت به جاده های استان شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان اضافه کرد: خوشبختانه با کمترین آسیب ها از این بحران خارج شدیم و این مهم جز با درایت و مدیریت همکاران این مجموعه حاصل نمی شد.

مصطفی پناهنده در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده در ایام نوروز ابراز کرد: در ایام نوروز تیم های بازدید، بازرسی و کنترلی در سطح جاده های استان فعال بودند.

وی به حوزه مسافر و کالا اشاره کرد و گفت: با توجه به بحث تحریم ها و چالش رانندگان با کمبود لاستیک، خوشبختانه توزیع لاستیک بین رانندگان به شکل عادلانه در استان انجام شد.

این مسئول همچنین بر حفظ و نگهداری اموال اداره و به ویژه تجهیزات و ماشین آلات راهداری تأکید و تصریح کرد: ماشین آلاتی که در اداره وجود دارند در حقیقت سرمایه های استان در مواقع بحران هستند که باید در حفظ و حراست آن اقدام کرد.

در این نشست از تعدادی از پرسنل این اداره که در ایام نوروز به نوعی فعالیت داشتند، با اهدا لوحی قدردانی شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.