سرمربی تراکتورسازی در غیاب مسعود شجاعی و آنتونی استوکس مجبور است تغییراتی را در ترکیب اصلی تیمش ایجاد کرد.

ترکیب احتمالی تراکتورسازی مقابل پرسپولیس

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، تراکتورسازی در شرایطی عصر امروز مقابل پرسپولیس قرار می گیرد که هواداران این تیم بسیار امیدوارند بعد از ۳ شکست متوالی و تلخ مقابل صدرنشین لیگ برتر یک برد دلچسب به دست بیاید تا مرهمی روی زخم هایشان باشد. از این رو سرخپوشان فوتبال آذربایجان که شانس قهرمانی شان بسیار کمتر شده برای اینکه سهمیه آسیایی را از دست ندهند برای موفقیت در این مسابقه خانگی برنامه ریزی کرده اند. ژرژ لیکنر اما دغدغه هایی برای انتخاب ترکیب تیمش مقابل پرسپولیس دارد.


مسعود شجاعی کاپیتان تراکتورسازان با دریافت اخطار مقابل ذوب آهن محروم شده و نمی تواند در بازی امروز به میدان برود. از این رو آنتونی استوکس نیز که در مسابقه قبلی از ناحیه کتف دچار آسیب دیدگی شد دیگر غایب تراکتورسازی خواهد بود و در غیاب این دو ستاره مطرح لیکنز باید نفرات جایگزین را وارد ترکیبش کند.


سرمربی تراکتورسازی که در بازی های گذشته نشان داده تا زمانی که مجبور نشود، به ترکیب اصلی تیمش دست نمی زند، تقریبا مشخص است که در بازی با پرسپولیس هم چه نفراتی را به زمین می فرستد.


همچون دو مسابقه گذشته محمدرضا اخباری مقابل پرسپولیس نیز دروازه بان تراکتورسازی خواهد بود. این دروازه بان بسیار امیدوار است تا بتواند در بازی امروز عملکرد خوبی داشته باشد و هواداران را راضی کند. در خط دفاعی احسان حاج صفی مدافع چپ تراکتورسازی است و دانیال اسماعیلی فر در پست دفاع راست توپ می زند. همچنین ایمان سلیمی و محمد طیبی نیز همچون دیدارهای گذشته زوج دفاع وسط را تشکیل خواهند داد.

بازگشت اکبر ایمانی بعد از یک جلسه محرومیت خبر خوبی برای تراکتوری ها است؛ این هافبک تدافعی قدرتمند در کنار مهدی مهدی پور در پست هافبک دفاعی بازی می کند و کمربند خط میانی را می بندند.


اما مهم ترین جابه جایی ها در میان هافبک های هجومی و مهاجم است؛ حضور اشکان دژاگه و یوکیا سوگیتا مقابل پرسپولیس قطعی است اما با توجه به غیبت شجاعی، احتمالا دژاگه از وینگر راست به هافبک طرح و نفوذی می آید و به عنوان بازیساز کار خواهد کرد. سوگیتا نیز وینگر چپ تراکتور خواهد بود. برای پست وینگر راست اما لیکنز احتمالا احمد موسوی را به ترکیب اضافه می کند تا بتوانند با اسماعیلی فر در جناح راست زوج بسازند و خطرناک ظاهر شوند. در این شرایط ساسان انصاری نیز جایگزین استوکس در ترکیب می شود و در نوک پیکان حمله تراکتور مقابل پرسپولیس بازی خواهد کرد.


ترکیب احتمالی تراکتورسازی مقابل پرسپولیس:


محمدرضا اخباری، ایمان سلیمی، محمد طیبی، دانیال اسماعیلی فر، احسان حاج صفی، اکبر ایمانی، مهدی مهدی پور، یوکیا سوگیتا، اشکان دژاگه، سیداحمد موسوی و ساسان انصاری.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.