البرز- فاز اول کمربند شرقی مهرشهر کرج (اتصال ادامه بلوار آیت الله هاشمی) با حضور مسئولان شهری و استانی به بهره برداری رسید.

فاز اول کمربند شرقی مهرشهر کرج به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، فاز اول کمربند شرقی مهرشهر کرج (اتصال ادامه بلوار آیت الله هاشمی) صبح امروز (چهارشنبه) با حضور مسئولان شهری واستانی البرز به بهره برداری رسید.

با بهره برداری از این کمربندی تردد خودروها به منطقه مهرشهر کرج تسهیل شده و از بار ترافیکی آن به شکل قابل توجهی کاسته خواهد شد.

محمد جواد کولیوند نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در این مراسم عنوان کرد: از اهتمام جدی شورای شهر و شهردار کرج در تکمیل پروژه هایی که مشکلات مردم را کاهش دهد، تشکر می کنم.

وی افزود: ترافیک درون شهری یکی از معضلات کرجِ دیروز و امروز است و با افتتاح فاز اول کمربند شرقی و ادامه این روند منطقه اقتصادی پیام از بن بست خارج خواهد شد.

 نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: منطقه اقتصادی پیام می تواند چرخه اقتصادی استان را به حرکت در بیاورد.

علی اصغر کمالی زاده شهردار کرج نیز در آیین بهره برداری از فاز اول کمربند شرقی مهرشهر با بیان اینکه راه عامل توسعه است اظهار کرد:  کرج بعد از تهران یکی از شهرهای پرتراکم کشور به شمار می رود و برای دسترسی بهتر و زیست پذیر کردن کرج نیازمند ایجاد راه های جدید هستیم.

وی افزود: بودجه سال ۹۸ نسبت به سال گذشته ۴۰ درصد افزایش یافته است ودر اعتبارات سال جاری به سرانجام رساندن پروژه های عمرانی سهمی ویژه دارد.

شهردار کرج تصریح کرد: پیگیری پروژه ادامه بلوار جمهوری شمالی تا کمربندی شمالی در کنار بهره برداری از دیگر پروژه ها می تواند شبکه ارتباطی مناسبی در کرج ایجاد کند.

مهدی حاجی قاسمی رییس کمیسیون عمران شورای شهر کرج نیز دیگر سخنران این مراسم بود وگفت: فاز اول کمربند شرقی مهرشهر سومین پروژه ای است که در ماه های اخیر به بهره برداری می رسد.

وی افزود: استارت پروژه ادامه مهرویلا در شورای پنجم خورد و اجرای آن  ۸ ماهه به پایان رسیدو پل چند سطحی حصارک یکی دیگر از پروژه هایی است که تا پایان تیرماه سال جاری به بهره برداری می رسد.

حاجی قاسمی با تاکید براسینکه رویکرد شورا و مدیریت شهری در سال جاری عمرانی است گفت: تزریق ۳۰ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی کار بزرگی است که در ده سال گذشته انجام نشده بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.