خوزستان_ سید صاحب موسوی در جمع روستائیان توابع شادگان با بیان این که حضور ما برای کنترل سیلاب جزو وظایف اداری ما بود، تصریح کرد: سیلاب، اتحاد و یکپارچگی همه ما را به جهانیان ثابت کرد.

سیلاب، وحدت و یکپارچگی ما را به همه جهانیان ثابت کرد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان،"سید صاحب موسوی" نماینده اهالی روستاهای شادگان در دیدار روستائیان توابع شادگان با مدیرعامل شرکت آبیاری زهره و جراحی، اظهار کرد: کنترل آب در حوزه جراحی از وخیم شدن اوضاع در زمان سیلاب جلوگیری کرد.

وی افزود: اگر برای کنترل سیلاب اخیر حضور به موقع ماشین آلات و نیروهای شرکت شما برای ساخت و ترمیم سیل بند به صورت شبانه روزی نبود، مقاومت روستا ها و اهالی، چند ساعتی بیشتر دوام نداشت و همه تسلیم سیلاب می شدند.

 نماینده روستای شاخه، خطاب به مدیرعامل شبکه های آبیاری زهره و جراحی گفت: حضور شما و مجموعه شما از هفته های گذشته که با عملیات ساخت دایک حفاظتی همراه بوده نشان از درایت و ریز بینی شما را در پی داشت.

 "ناصر مقدم" دهیار روستای جفال خطاب به مدیرعامل شبکه های آبیاری زهره و جراحی گفت: در جریان سیلاب، حضور شما و مجموعه شما باعث دل گرمی و افزایش روحیه اهالی شده بود.

"رحمان خندانی" ضمن تشکر از حضور این افراد گفت: سیلاب، اتحاد و یکپارچگی ما را به همه دنیا ثابت کرد.

وی با بیان این که هر چند سیلاب اخیر باعث بروز مشکلاتی برای هموطنان ما شد و برخی محصولات زراعی کشاورزان را از بین برد اما برخلاف شایعه پراکنی رسانه های بیگانه مبنی بر وجود شکاف بین مردم و مسئولان، همه شاهد اتحاد قشرهای، کشاورز، کارگر، طلبه، سپاه و گروه های جهادی بودیم و دیدیم به میمنت اتحاد و در کنار هم بودن چه کارهای بزرگی انجام شد.

در این دیدار نمایندگان روستاهای شاخه، گرمه، آلبوناظر، ابوعرابید، جفال و ام الصخر از توابع شهرستان شادگان حضور داشتند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.