خوزستان- سید علی سیدی پور گفت: این شرکت با تکیه بر دانش و تخصص داخلی سازمان برای نخستین بار در صنعت نفت موفق به تدوین اسناد راهبردی مدیریت دارایی های فیزیکی بر اساس استانداردهای مدون ملی و بین المللی شد.

تدوین اسناد راهبردی مدیریت دارایی‌های فیزیکی برای نخستین بار در صنعت نفت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، سید علی سیدی پور رئیس مدیریت دارایی های فیزیکی شرکت ملی حفاری ایران اظهار کرد: این اسناد شامل سه سند راهبردی سیاست کلان و چشم انداز، خط مشی، و استراتژی ها و اهداف نظام مدیریت دارایی های فیزیکی شرکت در افق ۱۴۰۵ است.

وی با اشاره به اینکه با اتمام فرآیند تدوین و تصویب مدیرعامل، اسناد پیش گفته تا پیش از پایان ماه جاری برای اجرا ابلاغ خواهد شد، اظهار کرد: براساس برآوردها این بخش با خودکفایی در ارزیابی های سازمان، تدوین اسناد راهبردی،   توانمندی آموزشی و به حداقل رساندن نیاز به خدمات خارج از سازمان، تاکنون صرفه جویی قابل توجه مالی برای شرکت داشته است.

سیدی پور گفت: با تشکیل کارگروه ساماندهی اموال و دارایی های شرکت در بهمن ماه سال گذشته، فرآیند پایش و بهینه سازی توزیع اموال و دارایی های فیزیکی شرکت شتاب گرفته و با آینده نگری مدیریت ارشد شرکت در زمینه مدیریت اطلاعات دارایی های فیزیکی نیز اقدامات موثری صورت گرفته است.

رئیس مدیریت دارایی های فیزیکی شرکت ملی حفاری ایران افزود: در همین ارتباط  داشبورد اطلاعات یکپارچه چرخه عمر دارایی ها با هدف ایجاد زیرساخت بانک اطلاعاتی یکپارچه از تمامی اموال و دارایی های سازمان طراحی شده و به موجب نتایج دومین ارزیابی مدیریت دارایی های فیزیکی که توسط کارکنان این مدیریت به انجام رسید در دو حوزه استراتژی و سیستم های پشتیبان، این شرکت به محدوده نرم معیار جهانی (benchmark ) وارد شده است.

وی اضافه کرد: بی شک این موفقیت بدون مشارکت و فعالیت های موثر مدیریت های مختلف شرکت و اقدامات اداره مدیریت دارایی های فیزیکی و همراهی و مساعدت های مدیریت امور مالی به دست نمی آمد زیرا این رشد کیفی تنها پس از دو سال از تشکیل اداره مدیریت دارایی های فیزیکی تحقق یافته است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.